Продукти, с които не си допаднахме



Да говорим за продуктите, които не са ни допаднали, е една много неприятна тема за всяка блогърка, но няма как – тестваме много продукти и няма как всички да ни харесат страшно много и да сме супер доволни. В крайна сметка имаме различни кожи и различни нужди, така че някои продукти просто трябва да оставим настрана и да потърсим по-подходящи. Това, разбира се, в никакъв случай не означава, че са лоши продукти – а просто че не са подходящи за мен. И така първи пост по темата – Продукти, с които не си паснахме:


Nuxe Reve De Miel – признавам си, заради този продукт се реших да напиша този пост. Купих го заради всички ревюта в интернет, защото отвсякъде момичетата го хвалиха като спасител за сухи устни. Уви, при мен ефект – никакъв. Нанасям го вечер преди лягане и сутрин се събуждам без да забележа разлика. Подхранва ми ги точно колкото и балсам на Нивеа. А когато се надявах да подхрани устните ми, които се бяха пресушили заради студено време и постоянно носене на мат червила, не помогна изобщо. Дали си слагах от балсама или не – разлика нямаше, устните ми продължаваха да са сухи. Не съм тотално разочарована от продукта – представя се нормално, но за 17 лв очаквам много повече от един балсам.

NYX HD Eyeshadow Base – много исках да се разберем. Много момичета са супер доволни от тази база и не спират да я нося, имах големи очаквания, но останах разочарована. На моя клепач тази база задържа сенките за около 6 часа, след което се събират в една плътна дебела линия. Сякаш целия цвят от клепача ми е всмукан в тази кофти линия и си стои там. Подарих я на майка ми и затова я няма на снимката.

Balea Enzym-Peeling Mask – олеле, тук нещата бяха катастрофални. Беше ми любопитно да пробвам отново ензимна маска и си взех тази на Balea. Лицето ми никога не е реагирало толкова бурно на маска. Кожата ми щипеше и пареше, а след като я измиех,лицето се обриваше цялото – дребни ситни пъпчици, които просто не искаха да изчезнат. В началото не усетих, че пъпчиците са от нея и продължих да я използвам – въпреки паренето, но после си казах край и я изхвърлих недовършена.

Lush Snow Fairy  Shower Gel – много харесвам продуктите на Lush, не съм тествала голямо количество, но ми допада цялата идея за чисти продукти с добър състав, които са пресни и с кратък срок на годност... докато не видях, че в състава на този душ гел има парабени. Признавам, почувствах се излъгана, защото и през ум не ми беше минавало, че точно в продуктите на Lush ще има парабени. Иначе душ гелът е много приятен – по-гъст е, тип крем, мирише на дъвка, почиства добре тялото. Но повече няма да си го купувам, наистина съм разочарована.

Tropic Isle Living Strong Roots Red Pimento Hair Growth Oil – преди време имах много сериозен проблем с косопада и след безброй продукти, реших да избера нещо по-природно. В сайта на Зоя това е един от бестселърите при продуктите за коса, в състава си има черно рициново масло и екстракт от люта чушка. В комбинация с косопада, скалпът ми беше станал чувствителен и изрично попитах момичето в магазина дали това олио от люта чушка е подходящо за чувствителен скалп – „да, нали е био, не би трябвало да има проблем...” Не знам защо изобщо я послушах, но го купих и съжалявам горчиво. Продуктът се нанася преди баня, като се оставя да престои на косата между 10 и 15 минути, аз го оставях за десет и се подготвях за епично измиване. Нужно ми беше огромно количество шампоан, за да го отмия от косата ми, като резултатът беше ужасно заплетена коса. Никога през живота ми косата ми не е била толкова заплетена. Но внимателно я решех и си повтарях, че ще изтърпя само да стимулира растежа на косата... след триседмично ползване веднъж в седмицата, скалпът ми стана толкова чувствителен, че ме болеше при пипане, станаха ми някакви малки ранички/пъпчици и въобще цялата история беше много неприятна. Спрях да се мажа и го прибрах в хладилника, не съм сигурна, че ще посмея някога да го използвам отново, но ми беше жал да го хвърля. Толкова изстрадах заради това олио, че изобщо не обърнах внимание дали косата ми е започнала да расте повече. Наистина не го препоръчвам на никого.

Matrix Biolage Advanced Keratindose Pro-Keratin+Silk Shampoo & Conditioner – отново ги няма на снимката, за което се извинявам, но ги подарих преди месеци. Купих си шампоана и балсама с цел да уплътня косата си, изобщо не бях чела ревюта, но знам, че Matrix е харесвана марка и реших да ги пробвам. Не разбирам много от продукти за коса, но знам, че уплътняващите продукти изсушават косата. Но изобщо не бях готова за подобно изсушаване, косата ми ставаше като слама и се заплиташе безобразно, използвах ги 3-4 седмици и се отказах, нямаше никакво уплътнение, а само ужасно суха заплетена коса. Подарих ги на една колежка, която също има тънък косъм и си мие косата на 2 дни и каза, че и на нея й пресушават ужасно. Тя ги подари на друга колежка, която също не беше очарована. Определено следващия път, когато реша да си купя скъпа козметика за коса, ще прочета няколко ревюта преди да избера какво да взема.

За Kiehl’s Midnight Recovery Serum & L’oreal Mythic Oil Nourishing Masque съм ви говорила и преди, ревютата можете да откриете т у к и т у к, нито един от двата продукта не помогна по никакъв начин за подобрението на кожата/косата ми. И двата са сравнително популярни, особено Kiehl’s, но уви при мен не проработиха.

И така това беше първата порция продукти, с които не се разбрахме. Ще ми е любопитно да чуя вашето мнение за изброените продукти и дали имате трикове, които биха могли да ги накарат да работят за мен. За повечето от тях не мисля, че са лоши продукти, а просто че не са подходящи за мен. Единственото изключение е олиото за коса – него не бих препоръчала на никого. 

Етикети: , , , , , , ,