Обича ме, не ме обича: Kiehl's Midnight Recovery Concentrate




От известно време насам развих едно особено любопитство към серумите за лице. Открих ги случайно като стъпка в грижата за кожата и ми стана интересно, защото много момичета ги обявяват за незаменими продукти. Като цяло съм доволна от сравнително скромната си грижа за кожата и да включа още една стъпка беше от една страна допълнително време, което да отделям, но от друга ме гризеше любопитството – ами ако се окаже, че наистина прави кожата ми невероятна?

По принцип не си падам по серуми, кожата ми е нормална, понякога смесена и смятах, че нямам нужда от допълнителна хидратация, но толкова много слушах за серума на Kiehl’s – Midnight Recovery Concentrate, че реших, че трябва да се пробва.
Тествам вече два месеца и смятам, че съм събрала достатъчно обективно мнение за продукта.

Какво обещава производителят?
Серумът на Киелс регенерира, възстановява и възвръща свежестта на кожата за една по-гладка и здрава кожа. Използва се вечер, когато кожата се възстановява от дневните агресори – за да я възстанови драстично на сутринта. 99,8% от съставките са с природен произход и продуктът не съдържа парабени.
Признавам си много съм чела за този серум и съдейки по думите на всички, които са го ползвали – той трябва да върши чудеса. Когато го получих, нямах търпение да го нанеса на лицето си с очакването, че ще се събудя с кожата на Адриана Лима... (да живеят реалистичните очаквания)


Серумът на вид прилича на съвсем обикновено олио с прозрачен цвят, идва в красиво стъклено шише от затъмнено стъкло с пипетка, която ви позволява по-лесно дозиране. Мирише на билки и е доста воднист, така че трябва да внимавате да не се излее от ръцете ви.
Серумът се нанася вечер на почистено лице преди крем и се сработва с абсолютно всеки крем, който съм използвала с него до момента (а именно – 2 :Р). Аз лично нанасям 3-4 капки на лицето ми като първо го разтривам между пръстите си и след това ги притискам към кожата. Не размазвам. Идеята е серумът да се притисне, да се втрие в кожата и да остане там. Изчаквам около 20-ина минути и нанасям нощен крем. Използвам го на лицето си, но не и на очите. През тези 20 минути не попива в кожата, но и не стои супер мазно. Когато нанасям крема, той попива по-бавно от обикновено, но не е нещо фатално.

Резултатът?
Много много искам да ви кажа, че видях изключителен резултат. Обаче това просто не се случи. Нито един път не забелязах някаква изключителна разлика в кожата на лицето ми. Да, изглежда по-спокойно, тенът е по-бистър, кожата е по-пухкава и хидратирана, следите от умора са по-малко, но не е нищо изключително – почти същия ефект постигам и с любимата ми маска на Yoghurt of Bulgaria. Със сигурност не си заслужава парите (40 euro за 30 ml) и не бих го купила отново. Просто не се разбрахме. Без да преувеличавам, разликата между ефекта от серума и използването на няколко маски една след друга е минимална.


Личи си, че е добър продукт, съставът му е отличен, но не е моят добър продукт. Смятам, че е по-подходящ за момичета със суха или дехидратирана кожа, може би със следи от умора или иначе казано – с някакъв видим проблем. Когато аз започнах да го използвам, кожата ми беше добре хидратирана, по-скоро нормална с минимално омазняване в Т-зоната, без каквито и да е проблеми.  Въпреки това ще го доизползвам с удоволствие и след това ще премина на някой по-евтин вариант.
А вие имате ли любим серум?

Етикети: ,