Обича ме, не ме обича : L'Oreal Mythic Oil Nourishing Masque



Продължаваме поредицата с един продукт за коса. Меня си мнението за него след всяко ползване и реших, че е доста подходящ за серията.
 Маската е от прочутата серия на L’oreal Mythic Oil и ето какво ни предлагат от Лореал:
„Създадена специално за дълбоко подхранване и на най-увредените коси. Възвръща влагата в косъма, а косата е видимо п- гладка и с повече блясък.
Формула, обогатена с масло от арган и авокадо. Съдържа и екстракт от памук и гроздови семена”.

Тъй като косата ми е с много тънък косъм, винаги си търся някаква дълбоко подхранваща маска. Не знам дали съм права, но досега косата ми не е реагирала лошо на дълбоко подхранващи маски. Покрай целия шум, който се вдигна около Mythic Oil серията, имах много високи очаквания към маската.
 Ползвам я веднъж седмично, нанасям количество колкото половин орех на коса, дълга до раменете. Подсушавам леко косата и после нанасям маската по цялата дължина и я разресвам с пръсти, за да се разнесе равномерно. Държа я не повече от 5 минути. Изплаквам. Преди я държах по около 10-15 минути, но открих, че поне при мен ефектът е по-добър, ако я държа около 4-5. В последствие си прочетох и указанието за употребата, където съветваха да се използва за 3 минути на предварително подсушена коса. Маската е плътна, с бял цвят и много приятен аромат. Не съдържа сулфати, но пък за сметка на това си има цял букет от силикони, които спомагат за това косата ви да изглежда лъскава.
Много ми е трудно да взема решение доколко ми харесва маската, защото ефектът от ползването й не е постоянен. Веднъж косата ми е мека, с обем и лъскава, а на следващият път си е разпердушинена и летлива както обикновено.
 Реших да обърна внимание на шампоаните, с които я комбинирам, но не видях много голяма връзка. Най-добре се разбира с шампоана и балсама на Гарниер, за които вече писах.
Косата ми не е изтощена от термично третиране или боядисване, напротив – постоянно й правя маски и гледам да я тормозя минимално. Може би ако косата ви е по-увредена, бихте видели по-голям ефект от маската. За мен това е добра маска, но с много вдигнат шум около цялата серия. Не съм пробвала друг от продуктите Mythic Oil, но сериозно се замислям дали ще го направя. За цените си според мен могат да се намерят и по-удачни продукти. Не бих повторила покупката, защото за мен това не е най-подходящата маска за моята коса.

 Mythic Oil Nourishing Masque не е лош продукт, но може да бъде и много по-добър.

А вие използвали ли сте я? Ще ми е интересно да чуя вашето мнение за нея.

Етикети: , ,