Нови придобивки част 8



Доволно си понапазарувах през декември и най-накрая успях да събера и снимам всичко наведнъж. Реших да започна да си водя „дневник“ за козметичните покупки, защото понякога нещата излизат извън контрол и е по-лесно да виждам черно на бяло какви разходя правя. Не че до момента има някакъв ефект :D но се надявам, че в бъдеще ще подейства. Ето с какво се сдобих през декември:




Garnier Ultimate Beauty Oil –  доста приятен лек хидратиращ продукт от Гарниер. Под формата на спрей е, така че няма нищо за изстискване и е по-лесно и приятно за нанасяне. Олиото попива бързо, не лепне, има приятен аромат и много ми допада като продукт.
Garnier Oil Beauty Oil Infused Nourishing Scrub – абсолютен мой любимец, използвам го вече около месец и съвсем скоро ще видите негово ревю. Продуктът прилича на захаросан мед с малко твърди ексфолиращи частици, усеща се много луксозно и приятно върху кожата, почиства добре, без да я раздразва.
The Body Shop Tea Tree Body Wash – четох че помага в борбата с акнето по тялото и реших да го пробвам. Все още не съм го отворила, изхабявам друг душ гел, така че ревю ще има след време.


Balea Enzym Peeling Mask – признавам си, никога не бях обръщала внимание на продуктите за лице на Balea. Един ден влязох в DM и реших, че съм в авантюристично настроение и си взех тази маска, струваше около 3,50 лв. Първият път като я ползвах, не видях много голям ефект, втория и третия път кожата ми пареше и щипеше толкова силно, че я измих веднага и повече не съм я слагала. Въпреки това мисля да пробвам и някоя друга.
Rene Furterer Forticea Thinning Hair Shampoo – страхотен е, виждам много добър ефект в борбата с косопада и съвсем скоро ще получите детайлно ревю по темата.
The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing Butter – нямаше как да направя поръчка от TBS и да не поръчам това масло за почистване на лице. Много обичам този тип продукти и имам очаквания след всички похвални ревюта, но още не съм го пробвала.


Inglot Young Skin Makeup Cream Foundation – май открих моят най-най-любим фдт, все още го тествам и се опитвам да съм критична, но не ми се получава, прекрасен е. Ще има ревю и за него.
Essence So glow! Cream to Powder Highlighter – много добър продукт, нанасянето му е малко трудно, но придава страхотен розово-студен блясък на лицето и издържа цял ден, а и цената му от 6 и малко е страхотна. Ревюто му е на път ;)
Max Factor Facefinity Face Primer – Мариета е много доволна от него, в добавка прочетох няколко ревюта и реших да си го купя. Не ми покрива всички изисквания - справя се добре, като за основа, но не успява да предпази изцяло фдт ми от свличане, но пък не запушва порите и не се усеща тежък на лицето.


Essence Longlasting Lipstick in 14 Adorable Matt! – не успях да издържа на изкушението и му написах ревю, преди да ви го покажа като нова придобивка. Без излишни словоизлияния – червилото е страхотно, повече за него тук
Bourjois Rouge Edition Velvet in Nude-ist много дълго време се удържах да не си взема второ червило от серията и покрай  коледните намаленията се предадох. Исках Nude-ist от супер много време и много му се радвам, цветът му наистина е неутрален – убито розово-кафяво.
Alverde Clear Brow Gel – време беше да започна да използвам някакъв продукт за веждите си. За момента прозрачният гел на Alverde ме устройва – държи веждите ми подредени почти цял ден, без да изглеждат неестествено. Не лепне и не се разнася, цената му беше към 7 лв.

И така това бяха новите ми придобивки, ще съм ви благодарна, ако ми препоръчате някоя маска на Алверде/ Балеа, от която сте доволни?

Етикети: , , , , , , , , ,