Essence Longlasting Lipstick in 14 Adorable Matt!




Днес реших да ви споделя за един нов продукт, които открих съвсем случайно, но се превърна в един от любимците ми за изминалата година. Много ви говорих за червилата на Bourjois Rouge Velvet Edition и не вярвах, че друго червило може да ме впечатли повече за изминалата година, но след като попаднах на Essence Long Lasting Lipstick in 14 Adorable Matt! , мнението ми се промени:


Малко ми е трудно да пиша това ревю без постоянно да споменавам – разкошно, невероятно, изключително!, но ще се постарая да сведа прилагателните до минимум. Цветът на червилото е червено с видими нотки малиново, наистина не е класическо червено, но стои страхотно на устните – въпреки че е мат, цветът е плътен и жив, привлича внимание и стои добре без да е прекалено крещящ.
Лично според мен това е цвят,които би отивал на всички – на момичета с по-светла кожа ще стои по-смело и ярко, а на такива като мен с малко повече цвят – няма да бъде толкова ярък, във всеки случай е много красив нюанс и си струва най-малкото да го пробвате, за да прецените сами.
  
 /на ярка слънчева светлина/

По отношение на формулата останах много доволна - дълготрайно е, матово е, (не знам дали се отнася и за останалите червила от серията) и се усеща много комфортно на устните. Нанася се лесно и не се усеща изсушаващо, няма проблем да го нанасяте, дори и на по-сухи устни, не се всмуква в тях като някои други и се усеща леко и приятно, дори съм в състояние да си потъркам устните една в друга (звучи безумно като го пиша, но това е моят еквивалент на гризане на ноктите и сучене на кичури) без да е сухо и неприятно. Нанасям го без молив и забелязвам леко размазване в ъглите на устните, иначе стои без да мръдне и не се размазва от ядене и пиене.


/на непряка слънчева светлина/ 

По отношение на издържливост издържа приемливо дълго – при мен около 4-5 часа с пиене на много вода и хапване, цапа чаши обаче. Избледнява равномерно, не стои на парцали, нито пък остава само по контура на устните. Ароматът му е съвсем лек, усетих нещо плодово, но бързо ми се изплъзна.
Цената му е страхотна също – беше или 4.50, или 5.50 лв, а количеството е 3,8 грама . Опаковката ми допада, изчистена и черна с логото на Essence, затваря се плътно с клик и няма как да ви се отвори в чантата.
Изобщо не мога да му намеря нито един недостатък, нося го много често без да се притеснявам, че трябва да го подновявам или проверявам дали не се е размазало. Получих много комплименти, когато го носих и със сигурност ще се сдобия с още от серията, просто са разкошни.
Вие пробвали ли сте някое друго от тази серия? Ще се радвам да ми споделите.

Етикети: ,