До дъно ч.7

Много се забавих, защото си изгубих публикацията (first world beauty blogger's problems), но накрая успях да я открия, така че ето я и нея - втората част от празните ми опаковки. Тя е съсредоточена върху грижа за кожата и декоративна козметика.
 За лосиона на Clinique имам цяло ревю, много съм доволна от него, обмислях да го сменя с нещо ново, но накрая си поръчах нова бутилка.
Avon Naturals Purifying Peel Off Mask – тази маска си купувам от години, но открих други, които работят по-добре. Не е лош продукт, има ефект, но може да се намерят по-ефективни продукти на сходна цена. Може би ще я повторя в бъдеще, ако нямам какво друго да си взема.
Alverde Eye cream Intensive care – първият ми крем за очи. Взех си най-обикновения крем, който успях да намеря. Не съм впечатлена, не свърши нищо особено и малко ми дразнеше очите. Не може да му се отрече, че е много икономичен. Но срокът му свърши и е време да си разделим пътищата. Не бих си го купила отново.
Икаров масло от авокадо – и преди съм писала за него, добре почиства грима на очите ми, не изсушава кожата, но е малко по-мазно и сега използвам кайсиево масло. Сигурно ще си го купя отново.

Lancome Làbsolu Nu съжалявам, но за пореден път надписът се е изтрил и не знам кой номер е червилото. Получих го преди сто години с едно от списанията на Грация и най-накрая го приключих. Много ми харесва това червило – мазно, с добра пигментация, хидратира устните ми, не се врязва в линиите и е сравнително издържливо.Не съм сигурна дали бих си купила някое в оригинален размер.
Lumene Miracle Lip Sorbet – пак ще ви разочаровам, надписът се изтри за по-малко от месец, а червилото чукна година малко след като го приключих. Много ми харесва – хидратира устните, има добра пигментация, използвах го по-скоро като балсам за устни, отколкото като червило. Слагах си го непрестанно и ми стигна за адски дълго време. Много приятно червило, определено бих си купила още един нюанс.
Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner – страхотна очна линия. Писецът е много тънък и прецизен и рисуването на очна линия е истинско удоволствие и се получава с лекота. Линията е наситено черна и дълготрайна. Много бях доволна, но за шест месеца я използвах точно два пъти (няма пак да ви повтарям колко са чувствителни очите ми). Но горещо бих я препоръчала на някой, който може да я използва редовно.

Sephora 8HR Wear Matiffying Compact Foundation – доста добър продукт, с висока покривност и голямо разнообразие от цветове. Използвах го дълго време и бях доволна от ефекта, но имаше толкова силна химическа миризма, че накрая просто се отказах и го докачах кротко срокът му на годност да изтече. Интересно ми е да пробвам друг продукт от фдт-ите на Сефора, дано те да не миришат толкова силно.
Ruby Rose Deluxe Beauty Cosmetic Kit – купих си тази палитра преди толкова много години, че бях забравила, че изобщо го имам. Срокът му на годност изтича през юни 2011, така че смятайте колко е стара. Много красиви цветове, приемлива пигментация и издържливост, за цената си е перфектна. Не бих си ги купила пак, само защото предпочитам малко по-висок клас сенки за очи.
 

Montagne Jeunesse Strawberry Souffle – любимата ми маска на марката. Успокоява кожата ми, прави я мека и пухкава. Вече си купих нови попълнения, включително и от този вид.
Китайската ми четка имитация на четката на Нарс – много ми харесваше тази четка, докато не се разпадна. Издържа 6 месеца ежедневно ползване, докато не се разпадна. Много съм разочарована, защото беше една от любимите ми четки, да не говорим колко беше красива. Не бих си я купила отново, защото ако всеки път трябва да си купувам нова четка на шест месеца, става малко досадно.
И така, с това приключват моите приключени продукти. Вие какво успяхте да приключите наскоро и имате ли успешна тактика за справяне с насъбралите се продукти?

Етикети: , , , , , , , , , ,