Билка гел за очи с роза дамаскена



Днес ще ви разкажа за една  моя любов – очният гел на Билка с органична розова вода. Получих го с кутията на Пинкс за юни и не съм спряла да го използвам оттогава. Ефектът поне при мен е впечатляващ и смятам, че след месец ползване, вече съм изградила достатъчно обективно мнение.
 Да започнем с това, което ни предлагат Билка:
Съдържа 36% висококачествена органик розова вода с гарантиран български произход. Благодарение на леката си формула попива бързо, освежава и овлажнява кожата около очите. Органик розовата вода прониква в дълбочина, като видимо изсветлява тъмните кръгове под очите, изглажда фините бръчици и придава свежо излъчване.“
Писала съм статия за това колко са чувстителни очите ми, така че когато видях гела в кутията на Пинкс, бях почти убедена, че няма да е подходящ за мен и ще отиде го подаря на майка ми. Една вечер обаче реших да го пробвам.
Първото, което ме изненада е, че гелът е много течен – воднист, а не гъст и лепкав.Една капка е достатъчна за горния и долния клепач, попива много бързо на окото и дори когато ми се е случвало да го сложа и на миглите, (откъдето може да стигне до окото ми) не ми е дразнило.

На сутринта се събуждам и очите ми са съвсем спокойни и нямам никакви раздразнения. В началото само това ми беше достатъчно, за да съм доволна от гела. Използвам продукт за очи по-скоро за всеки случай, отколкото защото имам някакъв конкретен проблем. В последствие реших да обърна внимание на това доколко се отразява добре на клепачите ми. От години насам никога не мога да си направя перфектна очна линия, защото кожата, непосредствено до миглите ми, е осеяна с бръчици. Никога не се бях замисляла от какво са тези бръчици, просто бях приела, че клепачът ми е набръчкан :Р Последната една година използвам крем за очи всяка вечер и клепачът си стоеше все набръчкан. Една сутрин реших да огледам ефекта от Билка и що да видя!? Клепачът и кожата близо до миглите си беше гладка и изпъната, както никога не е била. Не можех да повярвам, че клепачът ми наистина е бил толкова дехидратиран, че е стигнал до лекото сбръчкване. Бях направила класическата грешка да смятам, че щом клепачът е мазен, няма как да е дехидратиран.
Трябва да добавя, че често ми се появяват лишейчета на клепачите, които бях преборила с Витасин. Очаквах, че с Билка пак ще започнат да се появяват, но не – клепачите ми са меки и добре хидратирани, без следа от лишейчета.
Точка за Билка, задето ми отвори очите в буквалния смисъл на думата. По отношение на изсветляване на тъмните кръгове, не мисля, че мога да дам много полезно мнение. Тъй като спя много – минимум 8 часа на денонощие, почти нямам тъмни кръгове. По-скоро при недоспиване кожата ми изглежда уморена и леко повехнала. Лично при мен, Билка се справя и с това - от доста време кожата ми не е изглеждала уморена или повехнала.
Още един много голям плюс на продукта е впечатляващо краткият списък със съставки:

Купих гела и за майка ми, за момента тя също е доволна от него.Според мен гелът е рядко добро попадение в бялата ми козметика и силно се изкушавам да си купя още една тубичка за запас, тъй като е лимитирано издание. Цената му е повече от отлична, съставът също, а е и от българска фирма – какво повече да иска човек? Купих си тоника за лице и лосиона за измиване от серията, но още не съм натрупала мнение за тях.
А какво е вашето мнение за гела за очи на Билка? Допада ли ви и кой е вашият любим крем за очи?

Етикети: ,