Грижа за чувствителната кожа: очи



 Неведнъж съм казвала, че очите и кожата ми са чувствителни и не всички продукти ми понасят. Не съм открила дегримьор, който да не ми люти – дори мицеларната вода на Биодерма не ми понася. Не мога да използвам коректор под очите си и нося сенки през ден. Някои пудри ми дразнят на очите, въпреки че не попадат там, някои бази за очи също и в резултат завършвам деня със силно зачервени очи. Кремовете за очи също избирам много внимателно. Проблемите ми започнаха преди около две години, когато се разболях от конюнктивит и се лекувах в продължение на 3 месеца. В последствие лекарите ми заявиха, че съм развила хроничен конюнктивит и няма да мога да използвам повече грим през живота си. Добре че открих хомеопатично лекарство, което ми помогна да се излекувам до голяма степен. В момента очите и клепачите ми са ужасно чувствителни и е много трудно да открия продукти, които да не ми дразнят. Затова реших да споделя с вас онези, които помогнаха на мен. Важно е да не забравяме, че чувствителните кожи са различни и моите продукти може да не окажат същото влияние на вас.

Крем Витасин – всяко семейство си има един „вълшебен” крем, който се използва при рани, изгаряния, алергии и какво ли още не. В моето семейство това е Витасин. В един период, в който сърбежът и зачервяването не изчезваха, реших да пробвам с Витасин. От месец и половина това е кремът, който използвам за очите си. Подхранва ги много добре, не ги омазнява допълнително и не са се зачервявали. Преди да започна да го използвам клепачите ме сърбяха ужасно и имаше лишейчета, откакто го използвам, слава богу, кожата ми е спокойна и хидратирана. Слагам го единствено вечерно време, защото му отнема време, докато попие. Намира се навсякъде в аптеките, понякога го наричат и „родопско чудо”. Цената му варира между 5 и 7 лв.
 За почистване на сенки използвам масла, тъй като почистват сенките мигновено, не се налага да търкам излишно, не ми изсушават клепачите, не ме сърбят очите и не ми замъгляват зрението, както го правят някои дегримьори. В момента използвам масло от авокадо на Ираков – не съм го избрала по някаква специална причина, просто имах такова вкъщи, когато реших да пробвам да почиствам сенките си с масло. Опитвах и със зехтин, но той ми пареше на очите, ако попадне в тях. По отношение на спиралата не знам доколко добре се маха с масло, защото не мога да използвам спирала, но според мен не би било трудно, тъй като маслото трябва да я разгражда по същия начин, по който го прави двуфазния дегримьор.
 Основата ми за сенки е Urban Decay Eyeshadow Primer Potion – задържа сенките ми цял ден, без да събират на гънки, не пресушава клепача и не го дразни. Скъпа е, но за момента е единствената, която не ми пресушава клепачите и не ми зачервява очите. Да не говорим за това колко страхотна работа върши по отношение на издържливостта и пигментацията на сенките.
 За кратко използвах крема Decleor Harmonie Calm –отрази се много добре на очите ми в момент, когато бяха много раздразнени. Подхрани ги добре и лишейчетата изчезнаха, не се зачервяваха и не ме сърбяха. Но тъй като Витасин върши същата работа, (само дето не е толкова приятен за нанасяне), не можах да оправдая цената на крема на Decleor и да си го купя.
Благодарение на гореизброените продукти, проблемите с очите ми са под контрол и отдавна не съм взимала хапчета (за справка, използвам хомеопатично лекарство, което е единственото, което ми помогна при борбата с конюнктивита). Надявам да съм помогнала на някого от вас с тази информация.

Етикети: , , ,