Грижа за кожата | The Body Shop Vitamin E Moisture Serum




Днес ще ви разкажа за един продукт, към който подходих с много съмнения, а се оказа приятна изненада. Преди доста време Мая беше писала ревю за продукта на The Body Shop Vitamin E OvernightSerum-in-Oil, което ми звучеше толкова добре, че когато го видях намален в един български сайт реших да си го поръчам... Е, не знам къде съм бляла, но когато си получих продуктите, се оказа, че съм поръчала нещо съвсем различно от продукта на Мая, а именно Vitamin E Moisture Serum. Като един възрастен зрял човек, наказах продукта в дъното на шкафа.

Но през есента реших, че все пак може да му дам шанс и започнах да го използвам. Като цяло трудно харесвам серуми, защото повечето са много лепкави и попиват бавно, но серумът на The Body Shop определено не е класически серум. На вид е като гъст флуид, с полупрозрачен розов цвят. Основната му съставка е масло от ший, което е доста разпространено при продуктите за хидратация. Нанася се с лекота и попива бързо в кожата, без да оставя лепкаво усещане. Буквално след минути може да нанасете нощния си крем.

Серумът не може да се използва самостоятелно, защото е много лек и не набавя достатъчно хидратация, по-скоро е помощник, ако кремът ви е недостатъчен. Не омазнява лицето и не запушва порите. Не обичам да си купувам богати кремове за зимния период, затова продукти подобни на серума на The Body Shop са моето решение – просто ги използвам преди основния си крем. 

Общо взето продуктът не е от задължителните, нито от тези, които ще променят драстично състоянието на кожата ви. Но беше много приятна изненада и успях да го включа в режима си, без проблем. Лично за мен опаковката му е голям плюс – тя е от тези, които избутват продукта нагоре, така че да го използвате до последната капка. Много ми харесва този тип механизъм и съм доволна, че ще използвам целия продукт.

Етикети: ,