Lumene Illuminating Anti-age BB Cream Spf 20





От много време обмислях дали да ви пиша за BB крема на Lumene, тъй като след малко повече от година ползване, още не съм взела решение дали беше добър продукт или не. Имаше дни, в които страшно много ми харесваше и го смятах за страхотен, но имаше и дни, в които ме дразнеше, омазняваше се, свличаше се и исках да го изхвърля. В крайна сметка осъзнах, че продуктът е добър сам по себе си, но не е най-добрият избор за моята кожа. Ето защо:

Lumene Illuminating Anti-Age BB Cream spf 20 е наличен само в два цвята – светъл и среден, като аз взех средния. Използвах го спорадично в началото, просто защото предпочитах да използвам основа и пудра, вместо бб крем. Цветът ми пасна добре с остатъчния тен от лятото, като през зимните месеци стоеше малко тъмно на лицето ми, но не беше нищо фрапантно и продължих да го нося.

Въобще не бях забелязала, че BB кремът е Anti-Age и малко ме дояда, че не съм обърнала внимание, но в последствие се оказа, че това е имало своите позитиви. Всеки път, когато го носих, лицето ми изглеждаше по-събудено и по-свежо. Сякаш BB кремът запълваше фини линии, където ги има и правеше кожата ми по-гладка. 

ББ кремът имат доста висока покривност в сравнение с обикновен BB крем, бих казала – средна. Не бих го напластявала до пълна, защото няма да изглежда естествено. По отношение на покривност напомня повече на фдт, отколкото на BB крем. Същото се отнася и до издържливост – издържа цял работен ден и леко избледнява към края на деня.

 /снимката е правена в края на зимата, когато бях изгубила всичкия тен, който имах/

По отношение на завършека – определено е по-сочен. Това не е матиращ BB крем, още повече че е анти-ейдж, а те обикновено се стараят да подхранят кожата. Аз лично много дълго време слагах пудра на лицето си, защото не ми допада „сиянието“, което осигурява, но за момичета със суха кожа би бил идеален. Към края на деня, ако съм без пудра, започва да се събира около носа, между веждите и покрай линиите на устата, но ако сте го „запечатали“ с пудра, си стои на мястото и изглежда прилично.

На снимки стои добре и естествено, а на живо също не е пудрен. Действително си личи, че имате нещо на лицето, но както казах има по-висока покривност от обикновените BB кремове. Ефектът, за който ви споделих, че прави кожата ми по-свежа, отдавам на антиейдж съставките и го забелязвам само докато нося продукта, т.е. не открих някакво подобрение в състоянието на кожата ми, след като го сваля.

Опаковката му е много удобна – тубичка, от която изстисквате нужното количество продукт. Тубичката съдържа 50 мл, които ще ви стигнат за повече време от обикновен фдт (30 мл). Цената му варира между 26-29 лв, зависи от магазина, от които го вземете. 

Според мен, ако търсите нещо средно между BB крем и ФДТ, това е вашият продукт. Има висока издържливост, не запушва порите, по-подходящ е за суха кожа, но с пудра би допаднал и на комбинирана кожа. Стои естествено на лицето и го прави да изглежда по-свежо и събудено. Lumene Illuminating Anti-Age BB cream е един добър продукт, който си струва да пробвате. Не е за подценяване и фактът, че има слънцезащитен фактор, който на снимки не ви прави като призрак – тестван е многократно.
Ще се радвам да ми споделите, ако вие имате любим BB крем с по-висока покривност.

Етикети: