Himalaya Gentle Refreshing Foaming Face Wash



Днешното ревю е посветено на един много необичаен продукт за мен – а именно пяна за измиване на лице. Досега бях използвала гел, олио, балсам, но не и пяна. Беше ми много любопитно да пробвам и очаквах, че пяната би трябвало да е най-нежно измиващия продукт от всички до момента.

Реших да съчетая две в едно – непознат вид продукт на непозната марка и така се сдобих с Himalaya Gentle Refreshing Foaming Face Wash. Продава се в шишенце от 50 мл и никъде не съм го виждала в по-голяма разфасовка.

Продуктът е подходящ за мазна кожа и лично на мен ми идваше малко силен (кожата ми е нормална към леко комбинирана) и усещах леко пресушаване,но в последствие кожата ми посвикна с продукта и не усещах да се изсушава чак толкова. Иначе измиваше добре грима – фдт/основа/руж/хайлайтър. По принцип след измиване на лицето, винаги минавам с памук, напоен с мицеларна вода, за да изчистя всички остатъци. Наистина по памука се забелязваше, че продукта не е успял да измие отлично лицето, но остатъците бяха минимални.
Пробвала съм да отмивам и червило, но там вече беше прекалено агресивен. Устните ми се усещаха много сухи. Не съм пробвала да мия очите си с него, но знаете как е при мен – използвам единствено олио за тях.

Това, което ме спечели, е иновативността на продукта – бутилката е пълна с течност, но при натискане на спрея, в ръката ви се появява пухкава бяла пяна. Много приятна за разнасяне и използване. По отношение на удобството – малко по-трудно е за контролиране от стандартния гел, но не може да се сравни с олио. Обикновено колкото и да внимавам, винаги изцапвах косата си с малко олио, докато с пяната ми беше по-лесно.

Според мен продуктът е най-подходящ за мазна кожа, както е написано на опаковката. Като цяло не е продукт, който ще промени живота ви, но е идеален за път – аз си купих втора бутилка за пътувания. Отмива сравнително добре грима от лицето, но е нужно или да го измиете два пъти, или да обтриете с памук. За мен важното беше да пробвам какво е пяна за измиване на лице и вече съм си набелязала още два продукта за проба от този тип.

Кой е любимият ви тип продукти за измиване на лице – гел, пяна, олио или балсам?

Етикети: ,