Обича ме, не ме обича: Sante Gloss Shampoo



От известно време исках да пробвам нов шампоан, които по възможност да е био. Напоследък косата и скалпът ми реагираха твърде силно на стандартните шампоани и затова реших да си взема някой по-щадящ. Исках да пробвам марката Sante и тъй като чух доста добри отзиви за шампоана им с портокал и кокос, решението беше взето лесно.

Преди да продължим искам да ви „представя“ косата ми – тънка, чуплива, много чувствителна към силни шампоани – преминава от мазна към адски суха, напоследък се заплита ужасно много и от някои шампоани скалпът започва да ме боли. Звучи доста по-зле отколкото е в действителност, по-лесно е да кажем, че косата ми е чувствителна – влияе се от почти всичко.

И така, сега искам да ви кажа още нещо – когато си купих шампоана, очаквах още при първото влизане в банята да усетя невероятната комбинация от портокал и кокос, която да поглези сетивата ми... е, нямаше невероятна комбинация, да ви кажа правичката, никакъв мирис нямаше или моите сетива са ужасно притъпени. Та ако имате нормална коса и си избирате шампоаните по мирис, не се подлъгвайте по името на този :D

Продължаваме напред – шампоанът е в много удобна тубичка, подходяща за път – пренасях го няколко пъти и не се е разлял нито веднъж. Използвах го в рамките на един месец, почти само него. Мия косата си два пъти седмично, като на всяко миене нанасям шампоана по два пъти. Признавам много се разочаровах, когато шампоанът свърши точно за един месец. Никога не ми се е случвало подобно нещо – косата ми е до раменете,т.е. не ми трябва огромно количество шампоан и въпреки опитът ми да го извиня с това, че е био и не се пени толкова много, просто не можах да оправдая тоталната му неикономичност. 

Резултатът от използването на шампоана при мен е смесен – докато си мия косата под душа, горният й слой се превръща в топка от оплетени коси. Старая се да масажирам скалпа по един минута с шампоана, след което измивам косата – мия се като по рекламите, т.е. с глава наведена назад, за да минава струята вода по цялата дължина на косата. Не знам какво предизвикваше това заплитане, но резултатът беше на лице – косата ми след баня беше буквално като врабче гнездо в ремонт – нито балсами, нито олио за коса помагаше много да се разплете, затова просто я оставях да изсъхне сама или я сушах със сешоара без да се опитвам да я среша. Тъй като се къпя вечер, на сутринта оценявам доколко добре е измита косата ми и как изглежда и всяка сутрин се събуждах с мека и леко суха коса. Разресвах я много внимателно и горе-долу успявах да я разплета. Въпреки че шампоанът е уж за блясък, аз такъв не забелязах при себе си.

Това, което страшно много ми хареса в шампоана, е че косата ми издържаше чиста три дни и като ви казвам чиста, имах предвид, че на края на третия ден спокойно можех да изляза на среща с приятелка или на парти, без да се притеснявам, че косата ми е мръсна и без обем. Отдавна не ми се беше случвало да я усещам толкова чиста толкова дълго време, като ефектът се запази през целия един месец, в който използвах шампоана.

Друг плюс на шампоана е, че скалпът ми значително се успокои и по един труден за описване начин, косата ми се усещаше по-здрава. Не знам как да го обясня, но просто я усещах по-здрава и по-хубава.

Продължавам да не мога да взема решение дали харесвам този шампоан или не – от една страна заплиташе ужасно косата ми, леко я изсушаваше и беше ужасно неикономичен, но от друга страна я поддържаше чиста и с обем цели три дни и скалпът ми се успокои. Бих казала, че си струва да се пробва, още повече, че аз съм една от единиците, на които косата й се заплита от този шампоан.
Много ще се радвам, ако ми препоръчате био/ с изчистен състав шампоани, от които сте доволни :)

Етикети: ,