Пролетна промяна



Днес съм ви подготвила един кратък пост по случай настъпилата пролет. Наред с по-леките дрехи ми се прииска да променя малко и продуктите, които използвам. Тъй като през април очите ми бяха ужасно чувствителни, почти не съм носила грим на лицето си. Единственото, което си позволявах да нося, бяха продукти за устни, но пък имах страхотно откритие.



Комбинацията, която съм ви подготвила за днес, е много необичайна за мен, по принцип не си представях, че някога ще нося оранжево червило, но ето на – и това се случи. Повлияна от всички американски блогърки, които наслагват по сто и един продукта върху устните си, реших да пробвам да смеся две червила, макар идеята да ми се струваше ужасна – някак си да мажеш едното върху другото ми звучеше много неприятно.

И за моя голяма изненада, се получи много хармонична комбинация. За основа използвах червилото на Golden Rose Velvet Matte Lipstick N:05, което самостоятелно стои по следния начин:
 Цветът е оранжево-прасковено, но без да е прекалено ярко и плашещо. Това е първото ми червило от серията и си го купих миналото лято, тогава изобщо не се харесах и си стоеше наказано в шкафа до съвсем скоро, когато реших, че е крайно време да му намеря или приложение, или нов собственик. Много ми допадна този път - не го усещах изсушаващо на устните, нанася се много лесно и е сравнително издържливо.
Второто червило е на марката LR Health and Beauty Systems Deluxe Aqua Affair Lipstick in 02 и го получих като подарък за Коледа, беше избрано лично от брат ми и страшно много ме впечатли, че е избрал подобен цвят. Признавам си, аз никога не бих го избрала, но когато го пробвах, страшно ми допадна – цветът също е оранжево-прасковено, но много нежно. 


Червилото е от типа хидратиращи с по-лека покривност и по-кратка издържливост, но за сметка на това е много комфортно на устните.


Лекия гланц на LR много освежава мат завършека на Golden Rose и крайният резултат е много красив, лично според мен. Стои издържливо на устните и някак „сочно“, без да лепне. Изобщо много свежа комбинация, която не спирам да нося тази пролет.
А вие имате ли си любими комбинации за пролетта? И променяте ли нещо в грима си?

Етикети: ,