Rimmel Scandaleyes Eyeshadow Stick by Kate в цвят Rose Gold




Днес ще ви разкажа за един продукт, с който се сдобих тихомълком, но пък използвах с удоволствие през последния месец. Става въпрос за Rimmel Scandaleyes Eyeshadow Stick by Kate in Rose Gold. Открих го съвсем случайно, докато се шляех из Lilly и реших да си взема един цвят за проба. Избрах Rose Gold, без да му чета името – суочнах го на ръката си и цветът беше толкова красив, а и нямах подобен, та не бяха нужни допълнителни доводи.


Като цяло избягвам сенки под формата на молив, защото постоянно си представям как докато нанасям цвета върху клепача, моливът ми раздърпва кожата наляво-надясно. Въпреки това реших да дам шанс на този молив, защото много ми хареса. И той не ме разочарова. Графитът е мек и се нанася с лекота. Не раздърпва кожата и не е нужно да оказвате натиск, за да получите цвят, така че не се раздразва клепача.


По отношение на пигментираност също съм много доволна, цветът на клепача е каквото виждате на молива – лично аз го виждам като светло-меден цвят с оранжева нотка, наистина не знам как им е хрумнало да го нарекат „Rose Gold”, аз изобщо не виждам розово. Не е нужно да повтаряте до безкрай, за да получите пигментиран цвят – сенките са много пигментирани. 

Графитът не е толкова мек, колкото моливите на Никс, но пък за сметка на това се задържа на клепача много по-дълго. С база върху моят клепач издържа почти цял работен ден, като накрая се е събрал съвсем малко и при потупване с пръст цветът отново се разнася.
Сенките се преливат лесно с други цветове, моливът определено не е от онези продукти, които се впиват в кожата и не мърдат от мястото, на което сте ги поставили. Не съм пробвала да го разтърквам след като съм го нанесла, но успявам да го прелея с другите цветове без проблем.


Моливът е много успешен според мен и съм си избрала още един цвят, които скоро мисля да си взема. В серията има както неутрални, така и супер свежи и ярки цветове, подходящи за предстоящите топли месеци. Нужно е да ги подостряте, тъй като не са автоматични, но за това винаги може да използвате острилката на Essence. Цената им също е добра – около 7 лв. Един недостатък, който държа да отбележа е, че продуктът съдържа парабени в състава си.

Като цяло си струва да разгледате тези моливи, тъй като  са много удобни за използване, пигментирани са, достатъчно меки, че да се нанасят без да раздразват кожата и издържат дълго на окото. А и всички цветове от серията са много красиви.

Етикети: ,