Products I Hit Pan On


Само ако знаете откога подготвям продуктите за тази статия... :) Такова ровене падна, докато успея да стигна дъното на някои продукти, докато при други се получи съвсем естествено. Като цяло всеки един от продуктите, които ще ви покажа, съм използвала с удоволствие и неслучайно съм стигнала дъното им. Факт е, че не е голямо дъно :Р и има още много, докато успея да свърша всеки един от по-долу посочените продукти, но хей – да видя това дъно е много окуражаващо. Затова реших да ви се похваля и да ви разкажа кои точно са тези продукти:
 




NYX Eyeshadow in Iced Mocha– имам две единични сенки на NYX и все още ми е трудно да си изградя мнение за тях – не са ми най-любимите със сигурност. И двете, които имам са по-ронливи, цветът, нанесен върху кожа изглежда по-различно, отколкото в кутийката и при преливане се смесват. По отношение на издържливост също не съм впечатлена. Но като цяло не са лоши сенки и в началото бяха едни от любимите, а и резултатът е налице – дъното се вижда.
Artdeco Eyeshadow 208– купих си тези сенки с голямо удоволствие (отново имам две единични) и да си призная, отново не съм впечатлена от сенките. Толкова са мазни, че се събират адски бързо на клепача, дори и с база – което си е голямо „постижение“. Другото, което не ми допада в тях е, че при преливане, се сливат с другия цвят и е трудно да ги различиш. Не съм впечатлена, малко се насилих да ги използвам и само фактът, че са толкова малко количество – 0.8 грама – обяснява защо успях да стигна дъното им. Не бих си купила отново от тях, въпреки че имат страхотни цветове.


Trendy N13 Golden Brown– за разлика от предните две сенки, за които мнението ми е по-скоро негативно, то тази ми е абсолютен любимец. Цветът е много красив и е сред най-любимите ми. Количеството е огромно – 2,5 грама, издържа дълго на очите ми, за разлика от сянката на Artdeco, тази се откроява и не се губи при преливане. Много качествена сянка, отдавна се каня да си купя и други на марката, но не мога да открия техен щанд.
Inglot 470тази сянка беше много обичана преди, сега – не толкова. Доста е суха и непокривна, което е обяснението защо успях да й стигна дъното - за да се види добре кораловият цвят, трябваше да нанеса около 4-5 слоя. Не ми допада много и имам прекалено много други хубави сенки, за да се върна точно към тази.


MAC Careblend Pressed Powder Medium Plus– като цяло това ми е една от любимите пудри, използвам я основно през лятото върху базата на MAC, има съвсем слабо покритие, но на мен през горещите месеци ми е достатъчно. Контролира омазняването за по-голямата част от деня и не стои прекалено пудрено. Много ми е приятно да я изполвам, защото е лека и не тежи на кожата.


Artdeco Tribal Sunset Blush – вече ви говорих за този руж (ревю).  Много го обичам, имам си вече подходящата четка за него и напоследък дъното се вижда все повече и повече (разбирайте около милиметър и половина повече :D)
Реших да ви покажа тези продукти, защото сред всичките нови придобивки, човек започва да се чуди дали реално се използват всички тези неща, а какъв по-добър пример от този? Много съм горда с факта, че ви показах три сенки, защото знаете, че точно от тях имам най-много и сигурно сте се чудили дали изобщо някога ще успея да привърша поне една. Много съм далеч от изхабяването на цяла сянка, но съм решена да използвам редовно продуктите, които имам.

А вие кои продукти от декоративната козметика успявате да изхабите най-бързо?

Етикети: , , , ,