Inglot YSM Cream Foundation



inglot young skin makeup cream foundation shade 50

От декември насам непрекъснато ви пускам по някой и друг намек за това колко харесвам фдт-а на Inglot – YSM Cream Foundation, като досега се въздържах от ревю, защото исках да го тествам по-дълго и да бъда максимално обективна. След два месеца ежедневно ползване смятам, че съм събрала достатъчно впечатления, за да ви представя новия ми любим фдт – Inglot Young Skin Makeup Cream Foundation.


inglot young skin makeup cream foundation shade 50 
Харесвам този фдт по следните причини:
Завършек и цвят:
Фдт-ът е кремообразен, но с много лека текстура. Нанася се с лекота на лицето без значение дали имате база или не. Като усещане е нещо по средата между масло и бита сметана (страшно сравнение, знам :D) Точно защото е кремообразен не се усеща тежък на лицето – като например фдт-ът на Диор, нито прекалено воднист – като например бб кремът на Микса. След нанасяне лесно можете да го разнесете допълнително, ако сте прекалили с количеството на някое място, а също и да нанесете втори слой – при по-упорити пъпки го използвам като коректор. Веднъж нанесен, фдт-ът попива в кожата, не цапа дрехи, но и не се усеща прекалено сух на лицето.

Моят цвят е н.50, който е по-жълт със зеленикав оттенък. Може проблемът да е в моя телевизор, но наистина виждам един сивкаво-зеленикав оттенък, можете да погледнете на сайта на Инглот и да ми споделите вашето мнение. При мен е идеално съвпадение с кожата ми, първоначално нанесен изглежда малко жълт, но после се напасва отлично. Съдя по това, че благодарение на чувствителните ми очи, никога не нанасям фдт непосредствено под очите и ако цветът не съвпада, там си личи най-много. С фдт-ът на Инглот разлика няма. На опаковката пише, че не се препоръчва да го нанасяте в зоната около очите.

Голям плюс на този фдт е, че има много голям цветови спектър с розови и жълтеникави нюанси и можете да откриете нюанс, който наистина ви пасва. В сайта на Инглот има и два много светли цвята, така че – Белоснежки, от Инглот са помислили и за вас :)

inglot young skin makeup cream foundation shade 50
/ето как изглежда на дневна светлина върху кожата и разнесен/

Издържливост и покритие:
Нанасям фдт-а с четка, отдавна не използвам пръсти и се нанася с лекота, без да се напластява на места. Ако имате сухи участъци, се захваща за тях, но минимално – наскоро ми се появи малко лишейче и забелязах съвсем минимално „захващане“ на фдт-а.
Фдт-ът има полу-матов завършек на лицето ми, но не го прави плоско. Стои много, ама много естествено – все едно нямате фдт. Гримирам се всяка сутрин около 7 и обикновено към 3 лицето ми започва да лъсва. Това се случва и с Инглот, но лъсването е минимално (кожата ми напоследък се омазнява повече в Т-зоната, така че да кажем, че е комбинирана). Не се събира във фините линии към края на деня, нито се свлича – но аз обикновено фиксирам с пудра от сутринта.

По отношение на издържливост – нанесен в 7 сутринта, го свалям след 6 вечерта, когато се прибера от работа. Лицето ми все още изглежда достатъчно добре, че да мога да изляза след работа, без да се налага да нанасям отново продукт. Разбира се, не изглежда като сутринта, но фдт-ът си е все още там и изглеждам прилично.
Покритието е слабо към средно, зависи колко продукт нанесете. Аз лично използвам количество колкото две грахови зърна за цялото лице, като резултатът е изравнен тен – завяхналите пъпки са прикрити, както и тъмните петна, но тези, които тепърва „разцъфват“ имат нужда от допълнително покритие.
Според мен продуктът е по-подходящ за нормална и комбинирана кожа. Ако сте с мазна кожа, ще лъсвате прекалено бързо. А ако сте със суха кожа, може да ви се стори недостатъчно подхранващ. Във всеки случай винаги може да поискате тестер в магазина и да го пробвате вкъщи на спокойствие.

inglot young skin makeup cream foundation shade 50
/отляво Инглот - отдясно Диор/

Резултат:
Ето я и основната причина да съм влюбена в този фдт. Стои като втора кожа на лицето – изключително естествено, особено ако нацелите цвета си, е трудно да се определи дали носите фдт или не. Не се усеща на лицето изобщо, не тежи и в края на вечерта го няма онова „тежко,мазно усещане“, което съм срещала при други фдт-и. Колкото и да обичам Диор, късния следобед нямам търпение да се прибера вкъщи и да го измия от лицето си. При Инглот това усещане липсва.

Въпреки че покривността му не е висока, фдт-ът позволява наслояване без да стои изкуствено на лицето, успява да се справи с неравномерен тен, а по-големите несъвършенства покривам или с коректор, или с допълнително количество от фдт-а.
След двумесечно ползване не съм забелязала да ми е запушил порите, нито лицето ми да е реагирало негативно. В този ред на мисли – фдт не прикрива пори, т.е. не ги подчертава, но ако имате проблем с порите, по-добре използвайте силиконова основа преди него.
Цената му е около 27 лв за 30 мл, идва в тубичка, която е лесна за пренасяне, не тежи изобщо и въобще е много удобна за пътуване. Щеше ми се да е с малко по-красива опаковка, защото е прекасен продукт, но както се казва – това да ми е проблемът.

В обобщение този фдт е една от най-успешните ми покупки изобщо, въпреки че притежавам фдт от високия клас, предпочитам Инглот, защото е по-лек и стои по-естествено на лицето. Покривността му не е висока, но за мен е достатъчна. Издържливостта му е отлична – издържа 12 часа, като ако го фиксирам с пудра сутринта „свличането“ е минимално. Не мога да спра да го използвам и го нареждам сред откритията си за тази година.

Етикети: ,