Essence Soo Glow! Highlighter




Напоследък съм се захванала да напиша всички ревюта, които ви обещавам от сто години. И докато се чудих за какво да пиша този път, се сетих, че още не съм ви представила кремообразният хайлайтър на Essence – Soo Glow! Случайно попаднах на него веднъж, докато убивах време в ДМ и се оказа една от най-страхотните ми покупки.


Това е първият ми кремообразен продукт и го взех с голямо съмнение дали ще го използвам наистина, но след като го бях тествала на ръката си, просто не можех да го върна обратно на стелажа. Предлага се в два цвята – златист и розов. Моят е  студено перлено розово, което нанесено на кожата добавя страхотен блясък, като розовото почти не си личи – изглежда като заскрежено със съвсем слаб намек за розово. Пробвала съм го в комбинация с различни ружове и не съм забелязала някой определен цвят руж да кара розовото в хайлайтъра да изпъкне.


Като консистенция не мога да го сравня с други продукти, защото ми е първият кремообразен продукт изобщо. Първоначално изглежда доста стегнат, не е от онези супер мазни продукти, които се вдлъбват видимо, когато ги докоснете. Дори напротив аз лично задържам пръста си върху продукта, за да го затопля леко и след това започвам да тупкам с пръст на едно място, за да взема нужното количество. Не мажа по повърхността на продукт, защото тогава вече започва да се разнася насам-натам и не е особено приятна гледка. Още се уча да свикна с продукта, така че ако имате предложения за нанасяне, споделяйте в коментарите, ще съм ви благодарна. Пробвах да го нанасям с четка, но изобщо не се забелязва на лицето ми и затова предпочитам пръсти.


Нанасям го с пръсти върху вече гримирано лице. Използвам отново потупващи движения за нанасяне и когато съм доволна от количеството продукт, съвсем леко размазвам, за да го слея с ружа. Нанасям го върху фон дьо тен, преди да съм напудрила лицето си. Ако размазването с пръст не е достатъчно,за да се слее с ружа, използвам четката си за руж без да взимам повече продукт и просто преливам с ружа. Веднъж нанесен, се захваща за кожата и не се разнася по други части на лицето –т.е. ако случайно си подпрете главата през деня и после се почешете по носа, споко, няма да бляска.
При мен е по-лесно да нанасям хайлайтъра преди пудрата, защото върху пудра ми е по-трудно да го нанеса и да го слея с ружа. Може да го използвате под веждата и като сенки за допълнителен блясък.


Резултатът?
Адски много харесвам този хайлайтър, защото е много различен от Soft&Gentle. Хем изглежда по-естествено, хем ако се напласти, може да е доста видимо и да си бляскате тип Дженифър Лопес. Издържа цял ден, наистина цял ден – вечер, когато си свалям грима, още го забелязвам. Нанасянето му е малко необичайно (поне за мен), но резултатът е страхотен. Въобще много приятен продукт - няколко приятелки, които искаха да пробват да използват хайлайтър, си го взеха и са много много доволни, така че е идеален и за начинаещи, а цената му (около 7 лв) е отлична.
Дали бих го препоръчала? Да, с две ръце – без значение дали ви е първият хайлайтър, или вече имате 1-2, според мен това е един страхотен продукт, който си струва да притежавате.

Етикети: ,