Борба с косопада: Rene Furterer Forticea Shampooing Stimulant




Много дълго време се колебаех дали да пиша този пост, защото засяга една доста чувствителна тема за мен – косопада. Страдам от хроничен косопад, в следствие на здравословни проблеми и постоянно съм в търсене на шампоан, който да намали косопада ми.

Наясно съм, че с хроничен косопад, няма продукт, който да успее да го спре напълно, все пак един шампоан, който действа повърхностно, няма как да разреши определен здравословен проблем, който е на по-високо ниво. Но продължавам да тествам продукти, които биха могли да подобрят състоянието на косата ми. Смятам от време на време да ви пиша за продукти и хранителни добавки, които ми помагат.

Също така искам да отбележа, че момичета, страдащи от сезонен косопад, биха се повлияли по-добре от някои продукти, които при мен нямат ефект по простата причина, че двата вида косопад са съвсем различни.

Използвам шампоанът на Rene Furterer – Forticea от два месеца и вече съм добила достатъчно впечатления, за да ги споделя с вас.

Преди да преминем към моето мнение, ето съвсем накратко какво обещава производителят:
Този стимулиращ шампоан допълва и подсилва действието на третиращите продукти против косопад René Furterer. Той почиства нежно, докато микро капсулите етерични масла увеличават микроциркулацията на скалпа и подсилват растежа на плътна и здрава коса. 

Активни съставки & действие
БЕЗ силикони / БЕЗ натриев хлорид / pH 7.0 / Безопасен при изправяне на косата 



Forticea е поддържаща грижа, марката има други продукти, които са „основната сила“ в борбата с косопада, докато шампоанът действа като спомагателно колело.  Самият продукт е с полу-прозрачен цвят с малки наситено зелени капсули. Подозирам, че се разтварят в косата, защото никога не ги виждам при отмиване. На опаковката пише, че е добре да го нанесете и да го оставите да действа от 1 до 3 минути.



И така какви са моите впечатления?
Когато започнах да използвам шампоана, косата ми беше в много лошо състояние – падаше страшно много, докато я миех или решех, намирах много коса и по възглавницата. Не вярвах, че шампоан може да помогне много, но тъкмо бях приключила с едни добавки, от които не видях никакъв ефект и реших, че си струва да се пробва.

Резултатът ме изненада приятно – докато мия косата си почти не пада коса, веднъж дори преброих колко косъма има – бяха около 10-ина. Сутрин на възглавницата ми имаше съвсем малко паднали косми, по четката – също. Все пак реших, че това е първоначален ефект, който ще отслабне. Обикновено редувам шампоаните, които използвам, защото косата ми свиква бързо с тях, но този път реших да използвам само Forticea. Два месеца по-късно косата ми все още се повлиява много добре от шампоана, количеството паднала коса е малко, напълно приемливо и се замислям да си взема някой продукт от интензивната грижа против косопад. 

Разбира се, шампоанът има и своите недостатъци:
-          Изсушава косата ми и дори след балсам я усещам по-суха от обикновено. Ако нанеса шампоана и го измия веднага, косата е по-малко изсушена, но ако го оставя да действа според указанията между 1 и 3 минути (обикновено стоя по 2), косата ми е видимо по-суха. Не е нищо фатално, не става като метла, но не е толкова мека, както обикновено, особено в краищата;
-          Не измива косата ми достатъчно добре. Свикнала съм да мия косата си на три дни, а с този шампоан трябва да я мия на два. След като е измита е хубава и чиста, без да е сплескана, но на втория ден вече се забелязва замърсяване и ако не изпозлвам сух шампоан в големи количества на следващия ден не е приятно да излизам от вкъщи.

Да си призная малко недоволствам от тези недостатъци, но всеки път когато видя колко малко коса ми пада, ги преглъщам. Смятам да си потърся по-богата хидратираща маска за коса - ако имате любимец, ще се радвам да ми споделите.

Като цяло мнението ми е много добро – Forticea намалява косопада видимо, което е основната ми цел. Предполагам, че след няколко месеца косата ми ще е свикнала и ефектът ще е по-малък, но това е напълно очаквано. Препоръчвам ви да го пробвате, като може първоначално да си вземете малката опаковка от 50 мл на цена от 4,90 лв. Аз лично си купувам малки опаковки, защото се оказа, че голямата опаковка от 200 мл струва 22,90 и това е един от редките случаи, в който малките опаковки излизат по-евтино, а и са много удобни за пътуване.

Етикети: ,