Orofluido - Beauty Elixir for Your Hair




За Orofluido не се говори много и е малко трудно да се открие в България – има го в Енцо и в Дъглас. Когато реших, че искам малко разнообразие след няколко бутилки от Macadamia Healing Oil, се колебаех между Orofluido и Uniq One. В момента имам пълноразмерна бутилка от Orofluido (100 мл) и тестова от Uniq One.

Какво обещава производителят?
Отличителна характеристика на Orofluido е балансираната комбинация от три абсолютно натурални масла – арганово, ленено и масло от земен бадем, които влизат в състава на всички продукти. С всяко свое предложение марката кани последователите си на едно изключително пътешествие към корените на красотата, разкривайки древни тайни и хилядолетни традиции в грижата за блестящата коса. 

Аз избрах да си взема олиото за коса, но във портфолиото на марката влизат още шампоан, маска за коса, спрей за коса, спрей за обем, а по Коледа имаше и празничен лимитиран комплект от олио за коса и лосион за тяло.

Преди да продължа с мнението ми за продукта, може ли да отделя минута, за да се насладим заедно на невероятния външен вид на продукта?
Признавам си, бутилката беше една от причините да го искам. Невероятна е, а продуктът вътре наистина прилича на течно злато (предвод на името му от италиански). Затваря се плътно, пътува безопасно и тъй като стъклото е здраво, почти няма опасност да се счупи в багажа ви.
И след като се насладихме на вида, ми се ще да можех да ви предам аромата. Защото е божествен, по-добър дори от бутилката. Ароматът е плътен и богат, сладък и доста силен, бих го определила като арабски тип – определено не е нещо леко. Мирише ми на ванилия и още нещо, което ми навява едни приказни мисли всеки път, когато го използвам. Използването му е истинско удоволствие. Без да преувеличавам всеки път, когато го изсипя в шепата си, го мириша за малко преди да го разнеса по косата си. Много ми се ще да имаше подобен парфюм - бих да го ползвала постоянно. Пристрастена съм.


Използвам маслото от няколко месеца, като ефект върху косата ми е доста сходен с този от Макадамиа. Олиото е малко по-гъсто от Макадамиа, но не утежнява косата. Аз не слагам много – в шепата си събирам малко по-малко от една стотинка. Първо го размазвам в ръцете си, за да се затопли и тогава го нанасям с леко втриване в косата. Не стигам никога до корените и се съсредоточавам върху краищата.
И те изглеждат много добре, вече няма такова нещо като сухи краища – следя ги редовно. Косата ми изглежда по-гладка с олиото, отново има хвърчене, но е по-малко, не се електризира и не се къса. Продължава да се заплита, но това смятам, че се оправя по-скоро с балсам или маска. Общо взето олиото е абсолютно сходно като ефект с това на Макадамиа, но за мен е малко по-добро. Виждам малко по-добър ефект върху краищата на косата ми, мирише божествено и идва в наистина страхотна опаковка.
В състава си има силикони и то не малко, но това не ме притеснява. Косата ми се чувства добре с него и аз ще продължавам да го използвам с удоволствие, дори съм хвърлила око на маската.
Ползвали ли сте някой от продуктите на Orofluido? Кое е любимото ви олио за коса?

Етикети: ,