Любимият ми хайлайтър - M.A.C. Mineral Skin Finish in Soft&Gentle




Днешното ревю е посветено на един от най-любимите ми продукти в колекцията, а също и един от продуктите, които използвам абсолютно всеки път, когато се гримирам, а именно MAC Mineral Skin Finish in Soft&Gentle.



 Това е първият ми подобен продукт и наистина нямам голям опит с други – много съм слушала за хайлайтъра на MaryLou, но засега все още се въздържам от покупка. Основната причина е, че имам Soft&Gentle от две години и без да преувеличавам, едва се забелязва колко съм го използвала. 


/сами виждате как се мени на снимките - на горната изглежда по-златен, а на тази по-бял/

Толкова много ми допада ефектът от хайлайтъра върху скулите ми, че го използвам всеки път, когато се гримирам. Всеки път, наистина. Нанасям го само на скулите, но можете да го полагате съвсем мъничко по костта на носа, над кладенчето на горната ви устна и под веждата.
Soft&Gentle е печен хайлайтър, прорязан от венички във втори цвят. Характерно за печените продукти е, че всеки един е различен от другия, защото може да има повече или по-малко венички, които променят основния цвят. При мен основният цвят изглежда като златно шампанско и е прорязан от светъл бронзов цвят. На различната светлина много се менят цветовете, ще видите и на снимките, но при смесване цветът е светло злато, много близко до злато с лека розова нотка. Общо взето бих казала, че е по-неутрален (ако може да се каже нещо подобно за хайлайтър), не клони към нито един цвят конкретно– не е прекалено златен, има съвсем леко розово в него, но не е и с бронзов цвят. Смлян е много добре и няма едри частици брокат. Преди да разгледам снимките, щях да ви кажа, че няма и дребни частици, но на снимките се забелязват, така че – има съвсем дребни частици. Аз лично го виждам като сияние и рядко забелязвам отделни частици брокат. 





/ето как изглежда и на кожа/
 
Като текстура е мазен и много пигментиран. Издържа на лицето ми цял ден и в зависимост от това как го слагате, може да озари лицето по един много нежен начин или пък да светнете като диско топка :) . Зависи какъв ефект търсите. По това, което съм гледала като снимки в интернет, ми се струва, че хайлайтърът на МАС е с по-златен цвят от Mary-Lou.
Обожам този хайлайтър и фактът, че в продължение на две години беше единственият хайлайтър в колекцията ми, го доказва. Въпреки че цената му е висока, смятам, че предвид това колко е икономичен, може да оправдаете този разход. Горещо ви препоръчвам да го пробвате, защото няма да се разочаровате.

Етикети: ,