Garnier Oil Beauty: Oil-Infused Nourishing Scrub

         Реших поне веднъж да не се бавя прекалено с писането на ревю за продукт, който ви е интересен. Така че това ревю на скръба на Гарниер е за всички мили любопитки, които коментираха последния ми пост с нови придобивки:


 Четох много за този скръб по чуждестранните блогове и нямах търпение да го пробвам. Преди да продължа с ревюто, искам да вметна, че много обичам скръбове – за разлика от душ-геловете, които са ми почти еднообразни, виждам голяма разлика от скръб до скръб и имам определени изисквания, които са в следствие на следните ми проблеми с кожата:
-   Имам/страдам от дермографизъм, който, съвсем накратко, е много висока чувствителност на кожата, която се изразява в сърбеж и видимо подуване, което много наподобява белег или ухапване от комар. Проявява се най-вече, ако съм нервна и притеснена и кожата ми реагира от какво да е – дрехи, студ, измивни продукти, леко одраскване; 
          -  Имам проблеми с акне по тялото (гадост, знам) и използвам скръба, за да почистя добре кожата си. Не очакван един душ-гел да поддържа добра хигиена на тялото ми, затова използвам скръб винаги; 
          -   Естествено в следствие на епилиране, имам проблеми с подкожни косъмчета и очаквам скръбът ми да почиства кожата и да ги намалява; 
          -  Кожата ми лесно се пресушава, така че очаквам скръбът да не допринася за това.

И така, продължаваме напред.


Реших, че скръбът на Гарниер ще се отрази добре на кожата ми, защото представлява гъсто олио, изпълнено с дребни ексфолиращи частици. Скръбът е обогатен с четири масла – арган, макадамия, бадем  и роза. Ескфолиращите частици са от от ядката “cupuacu”, (въобще не се наемам да я преведа на български :). Скръбът обещава да ексфолира, подхрани и освежи кожата ви.
Както бях споменала в предния пост, консистенцията на скръба много напомня на полу-разтопен захаросан мед с дребни ексолиращи частици. Аз забелязвам два вида – тези от ядката и други, които приличат на кристалчета захар. Скръбът е гъст е и не е нужно голямо количество, за да го разнесете по тялото. Нанасям го на влажна кожа и ексфолирам директно с ръката си – никога не използвам гъби – в началото се разнася и се усеща много приятно и луксозно, прави пяна,но не от онази, която се разтича по тялото ви, а гъста бяла пяна, която стои като крем върху кожата. Отмива се лесно без да се налага да търкате допълнително и без да залепват ексфолиращите частици по тялото ви.



Скръбът определено не е от деликатните, частиците са по-едри и се усещат, но олиа-та го правят много мек и спомагат за успокояването на кожата. Аз го използвам на гърба, ръцете и краката си – чела съм, че гърдите и корема са с прекалено нежна кожа и не е добре да се използва скръб по тази част от тялото ви.
Почиства добре кожата ми, не я раздразва и след баня не усещам неудобство. Не съм забелязвала да я изсушава, въпреки че в състава си има сулфат. По отношение на акнето го контролира стандартно – не съм забелязала нито някакво подобрение, нито влошаване.
Ароматът му е малко тип „парфюма на баба ви”, но на мен ми допада и не се усеща прекалено натрапчиво, нито се задържа дълго по кожата.
Според мен скръбът е много добро попадение откъм текстура, за пръв път попадам на подобен продукт и ми е много приятно да го използвам. Почиства добре кожата ми, икономичен е и до момента не е предизвикал раздразнение. Като свойства не се различава от повечето скръбове, които съм използвала до момента. Препоръчвам го, защото силната му страна наистина е текстурата и си струва да се опита.

Етикети: ,