Първа годинка на блога и пръв giveaway


Здравейте приятели,
Съвсем скоро блогът ми ще направи една годинка и реших, че колкото е хубаво да получаваш подаръци, толкова е хубаво и да ги даряваш и затова съм ви приготвила една изненада.
Реших да спретна един Коледен подарк за една от вас по повод рождения ден на блога ми. Засега няма да ви разкривам какви са подаръците, само ще ви споделя, че една щастливка ще получи по едно подаръче от Sigma, Zoeva & Mesauda:
 
Реших да запазя тайната кои са точно подаръците до самия рожден ден на блога – 19.12.
Giveaway-а започва от 09.12 и продължава до 25.12 в полунощ, когато с помощта на Rafflecopter ще изтегля на лотариен принцип една девойка, която да зарадвам.
Ето ги и правилата:

1. За да участвате, трябва да се логнете или с мейл и име, или с фейсбук профила си. Много ще ме улесните, ако използвате едно и също име, когато изпълнявате двете условия, защото така ще ми е по-лесно да проверя всички участници.
2. Веднага след това програмката ще поиска да оставите коментар под поста ми - например откога ме следите, какво ви харесва в блога ми и какво - не толкова, за какво бихте искали да четете повече или какво искате просто да ми споделите :) Коментирате поста ми и избирате "I commented".
3.  Тъй като facebook имат малко странни правила, Rafflecopter не позволява през него да се лайква страничка, затова той ще ви покани да отворите страничката на блога, а аз - да я харесате.
3. Воала, изпълнили сте и двете условия и сте включени в giveaway-a.
4. Ако решите, можете да споделите поста във facebook.
5. Giveaway-а започва на 09.12 и завършва на 25.12 в полунощ  - това е времето, през което можете да се включите. Ще изтегля победителката на 26.12.
6. Избраната девойка ще получи мейл от мен и ще има четири дневен срок да отговори. Ако това не се случи, на 30.12 ще изтегля нов победител.
7. Продуктите са нови и неизползвани, закупени със собствени средства.
a Rafflecopter giveaway

Ако имате въпрос или проблеми с участието, винаги можете да ми пишете на purl@abv.bg