Зачервена кожа през зимата? Помощ от Avene Antirougeurs



 Финална изненада от Авен :) Този път получих кремът Avene Antirougeurs Fort Relief Concentrate for Chronic Redness, подходящ за чувствителна кожа, склонна към couperosis, съжалявам не успях да открия превод на български.

Какво е състоянието на кожата ми в момента?
Лицето ми е с леко неравномерен тен, в следствие на бавно зарастващите белези от пъпки. Дори най-дребната пъпчица оставя тъмно петно, което остава на лицето ми поне месец преди да изчезне напълно. Сутрин кожата на лицето ми е спокойна, но изляза ли навън петната стават много по-видими, сякаш раздразнени от самия въздух.
Не съм предприемала някакви сериозни стъпки, за да се справя с това. Режимът ми е съвсем нормален – ексфолиране, дълбоко почистване и хидратация. Надявам се с времето кожата ми да се поуспокои и петната да изчезват по-бързо.




Ето какво обещава производителят:
Намалява локализираните зачервявания и видимите малки кръвоносни съдове.
Без парабени и без ароматизатори.
Полезни действия:
o  Действие срещу зачервяванията: подобрява кожната микроциркулация, благодарение на високо  концентрирания екстракт от Рускус, обогатен на сапонини.
o  Успокояващо: богат на Термална вода Avène, успокояваща и антииритативна, той мигновено предоставя усещане за успокоение на Вашата кожа.
o  Деконгенстивно: благодарение на съдържанието на декстран сулфат.

Подходящ ли е за мен?
Antirougeurs FORT Концентрат при хронични зачервявания e предназначен за всички типове чувствителна кожа, склонна към зачервявания.

Съставът:
 Този път нищо не разбирам от състава и си мълча :)

Моето мнение:
Концентратът/Кремът е сравнително гъст и го използвах вечер, може да бъде използван сутрин и вечер, но както знаете, аз ползвам крем единствено вечер. Нанасях го на почистено лице преди крема, като му давах малко време да попие. Не го нанасях на цялото лице, а само там, където исках да коригирам зачервяванията. Забелязах, че сутрин в тези области лицето ми беше малко мазно – сякаш кремът не беше попил достатъчно, но след измиване на лицето с вода, кожата ми беше суха и мека, без да изглежда мазна.

Използвах крема около месец и трябва да кажа, че не видях голяма разлика в състоянието на кожата ми. Не съм убедена, че това време е достатъчно, за да се види някакъв ефект, а и досега не съм открила нещо, което да успокоява кожата ми и да я предпазва от зачервяване. Още повече че в студеното петната изпъкват още повече. Ще продължа да го използвам и ще ви споделя резултата след още два месеца.

Продуктът ми е изпратен за проба, но мнението ми е лично мое.

Етикети: