Любимите ми червила за студено време



Както обещавах в поста за лаковете, ето го следващия за любимите ми червила:
Clinique Color Surge Butter Shine Lipstick in Delovely – много приятно, маслено червило в малко плащеш кафяв цвят. Възприемам го и го използвам по-скоро като балсам – нанасям само по един пласт и подновявам през няколко часа. Напластяването не води до добър резултат поне при мен – цветът хич не изглежда добре. Не издържа дълго на устните ми, но пък не се и събира в гънките и в никакъв случай не изсушава устните.

Clinique Lon Last lipstick in All Heart – голяма любов е това червило. На снимката не се вижда много добре, но е много красиво червено, леко клонящо към керемидено. Издържа много дълго на устните ми – към 4-5 часа с ядене и пиене на много вода като накрая избледнява до лек стейн. След нанасяне изсъхва бързо, но не се чувства некомфортно на устните. Не съм забелязала някакво изсушаване на устните.
NYX Lip Smacking in Saturn – страхотно червило. Лилавеещо-малинов нюанс, много наситен и плътен цвят със сатенен блясък. Много приятно се усеща на устните, леко мазно, но пък издържа приемливо около 3 часа, не се размазва и не излиза от контура.

/на дневна светлина и отляво-надясно: Clinique Delovely; Clinique All Heart; NYX; Inglot; Bell; Essence;Catrice; Avon/
Inglot Sleeks in 66 – моят абсолютен фаворит! Страхотен цвят, адски наситен и плътен, червеникаво-керемиден, с блясък, но много много шик. Издържа около 3-4 часа на устните, не лепне като гланц, а се усеща мазничко и леко. Не знам Инглот как го определят, но за мен това е течно червило. Тубичката е страхотна според мен и с удоволствие бих си купила още нюанси, стига само да приключа някои от наличните червила. А и мирише много приятно на малини. Горещо го препоръчвам.
Bell 102 бях си обещала да не правя това сравнение никога, но това е моето „Kylie Jenner“ червило. Много приятен керемиден цвят, който на моите устни стои нюд, издържа около 3-4 часа, цапа чашите ужасно, но въпреки това се запазва върху устните. Отново е по-мазно и не изсушава устните, но пък малко се събира в гънките. За цената си от 2-3 лв е идеално.

/на дневна светлина и отляво-надясно: Clinique Delovely; Clinique All Heart; NYX; Inglot; Bell; Essence;Catrice; Avon/
Essence Lipstick in 58 Dazzling Beige много обичам да го нанасян върху стейна, който оставя червилото на Clinique, така се получава един много приятен изсветлен цвят. Въпреки че е пълно с блясък, не е „грапаво“ върху устните. Моето вече е малко старо и съм си поставила за цел да го свърша до края на годината, но въпреки това се нанася лесно. Ако прекаля, устните ми стават неприятно изсветлени и не ми стои добре, но 1-2 слоя са приемливи. Понякога нося само него, защото е полупрозрачно и се забелязва само блясъка. Отново не изсушава устните.
Catrice Lip Liner - много красив винено червен цвят. Тъмен е и гледам да го нося основно вечерно време. Слагам малко балсам и очертавам и запълвам целите устни. Много ми допада как се получава, издържа докато не го махнa. Разбираемо, изсушава малко устните, но не е нищо непоносимо и дразнещо. А количеството е повече от задоволително.
 

/със светкавица и отляво-надясно: Clinique Delovely; Clinique All Heart; NYX; Inglot; Bell; Essence;Catrice; Avon/
Avon Lipstick “Reddy to go” – не спирам да говоря за това стик-червило, въпреки че вече не е налично в каталога на Avon, (извинете, ако ви дразня :Р). Много го харесвам, цветът е по-ярък от молива на Катрис, но са достойни съперници по издържливост. Изсушава устните ми малко повече, отколкото съм свикнала и обикновено отгоре нанасям гланц, защото съм свикнала да си „потърквам“ устните една в друга и като са сухи ми е неприятно.
И така, това са моите любими червила за есента/зимата. Опитвам се да ги сменям, за да не използвам само едно, а да се възползвам от всички. 
Вие изпробвали ли сте някое от тях? И ако имате предложения какво друго ще ме изкуши, ще се радвам да го споделите :)

Етикети: , , , , , , ,