The Makeup Addict Tag



Рядко правя тагове, както знаете, но този много ми допадна и не можах да се сдържа. Ще го изпълня на български, а отдолу ще оставя оригиналните въпроси на английски, ако има някой с двуезичен блог и се чуди какви са били въпросите. И такааа:
/източник: tumbrl/

1.       Кой продукт продължаваш да купуваш, въпреки че вече имаш достатъчно за цял живот?
Сенките, опасявам се, в частност кафявите сенки. Наскоро се спрях, но като цяло, бая съм ги натрупала :)

2.       Без кой продукт не можеш да живееш?
Ако приемем, че говорим за козметика – без коректор. Просто не мога да не прикрия някои неща. Не е като да не излизам от вкъщи без грим, дори напротив – понякога сутрин се събуждам и кожата ми е като на Дисни принцеса и си казвам – днес без грим! И после става обяд и изведнъж кожата ми пак е станала с неравен тен и тук има петънце, там нещо червенее.
3.       Любима козметична марка?
Не знам? Да кажа – МАС, не е МАС, защото на тях не им обичам всички продукти, (само повечето и то на идейна основа) да не говорим, че съм пробвала малка част от тях. А ако говорим за това, по коя марка най-много се плюнча – Clarins, лично за мен няма толкова стилно изпълнение на продуктите и на представянето им (а нямам нищо от тях, boyfriend read that! :D)
 /вярвам, че добихте представа за какво иде реч/
4.       Колко е голяма колекцията ти от гримове?
Сега кому е нужно питам аз да си бъркаме в раните? Ако питате приятелките ми, гримовете ми са ужасно много. Ако питате други блогърки, имам нормална към малка колекция. Ако питате мен, винаги има място за още, но за момента и с това съм щастлива :)
5.       Как я съхраняваш?
Ами спалнята ми е обърната на сергия малко. Имам си една кутия с четири „шкафчета“, в която си държа почти всичката декоративна козметика. Четките ми са в две бурканчета на тоалетката, до тях има трето бурканче за коректори, течни червила, бази и прочие. Част от фдт ми са на един рафт. Грижата за кожата е на нощния ми шкаф, заедно с лосионите за тяло. Продуктите за коса са пак на рафт, (но въобще не са много), лаковете ми са в отделна кутия и бюти кутиите ми са подредени в спретната кула. Окей, май все пак имам немалко количество козметика >.<
6.       Колко козметични продукта имаш в момента в дамската си чанта?
Четири червила, матиращи листчета и огледало. Никога не нося нещо повече, освен ако не се налага да се гримирам в движение и тогава вече мъкна тежката артилерия. Червилата са нарочените за използване през тази седмица/месец.
7.       Ако можеше да разграбиш колекцията на някоя бюти блогърка, коя щеше да е тя?
Веси, знам, че имаш много съкровища и Мая да се пази :)
8.       Колко време ти отнема гримът сутрин и колко продукта използваш?
Между 15 и 20 минути, зависи колко ми се спи и колко ми се мота. Ако реша да правя грим с повече от два цвята сенки, е... ами отиде коня у ряката, както казва милата ми баба. По отношение на продуктите не са много – основа за сенки, коректор, фдт/бб крем, руж, фиксираща пудра, сенки, хайлайтър – в този ред нанасям нещата, защото ги редувам с цел да се „поеме“ продуктът от кожата.
9.       Купувала ли си си някога продукт, знаейки, че никога няма да го използваш?
Здравей ярко-розова сенко от Inglot, продължавай да си хубавееш недокосната в палитрата! Не сериозно – ярко розово, още като го купувах, знаех, че няма да го бъде, но беше прекалено красиво, за да го подмина...
10.   Набележи следващите жертви :)
Веси от Beautiful Sin, ,Мая от Maya et sa vie en rose, Таня от Black Lace Red Lipstick и Калина от Kali's Inspiration Board

====================================================================== 
Видях тага при http://www.subgenreofadream.com, а ето ги и оригиналните въпроси:
1.       Which product do you still keep buying more of despite having plenty in your collection?
2.       What's the one product you can't live without?
3.       Favourite makeup brand?
4.       How big is your makeup collection?
5.       And how do you store it?  
6.       How many items of makeup have you got in your handbag at the moment?
7.       If you could raid another blogger's stash, who would it be? 
8.       How long does your usual makeup routine take and how many products do you use?
9.       Have you ever bought makeup knowing you wouldn't use it?
10.   Tag a few other makeup addicts to do the tag! 

Етикети: ,