Хидратирана кожа на лицето с Biotherm Aquasource



В началото на годината започнах да търся нов дневен крем. Търсенето на крем за лице за мен е като търсенето на дънки – случва се веднъж в годината и е един неприятен процес, заради прекалено големия избор и досадата от пробване. Този път реших да прочета малко мнения и да заложа на нещо сигурно. Поразрових се из бг-мама, където няколко момичета говореха за Biotherm Aquasource и наблягаха на това колко добре хидратира кожата. Едно от основните ми изисквания при избора на крем за лице е да хидратира добре, защото от доста време се борех с малки лишеи по лицето, които колкото и да мажех с крем просто не се махаха.Взех си тестер от Douglas и след едноседмично ползване, реших, че съм открила правилния крем.

Малко информация за марката – създадена е през 1952 в Америка и е известна основно с хидратиращите си кремове. Създава първият крем за повдигане и стягане на бюста в индустрията и първият анти-целулитен крем (или поне така казват в официалния им сайт) Марката залага на „тайните на морето”. Повечето им кремове са на основата на активни съставки, извлечени от водата или нейните обитатели – като например Pure Thermal Plankton extract .
И сега за крема – Aquasource Deep Hydration Replenishing Cream for Normal to Combination Skin. Има го във варианти за суха кожа, както и гел вариант за мазна кожа. Пристига в много симпатичен стъклен буркан с пластмасова капачка, който съдържа 50 мл крем. Затваря се плътно и няма никакъв шанс да се разсипе. Кремът е много светло зелен на цвят и доста лек като текстура. Малко се притеснявах, че покрай всичкото това хидратиране, кожата ми ще започне да се омазнява, както се случваше с други кремове. По отношение на състава – няма парабени и минерални масла, има алкохол като четвърта съставка, но кожата ми не е реагирала по никакъв начин на наличието му.

Страшно съм доволна от крема – хидратира кожата ми перфектно, никога не я чувствам мазна на сутринта или лъщяща, попива перфектно и бързо, дори в редките случаи, когато съм го нанасяла през деня. Не е предизвиквал кир-ефект с нито един от фдт или бб кремовете,които използвам. От февруари досега не ми е станал нито един лишей на лицето, което е изключително постижение. Кремът не е оказал голямо влияние на разни пъпчици или тъмни петна, но той няма и такива претенции – основната му функция е да хидратира. Всичко останало е бонус. Кремът ми е почти на свършване и със сигурност ще го подновя. Според мен въпреки високата си цена постига изключителни резултати и нямам нито един минус към него.
И сега впечатляващата част, която оставих за десерт :) Имам близка приятелка, която страда от псориазис, кожата й е много суха и ми е споделяла, че досега не е успяла да открие крем, който да я хидратира достатъчно, че тя да се чувства комфортно и да не изпитва неудоство. Въпреки че беше пробвала доста продукти, повечето – медицински, реших да й дам да пробва от моя крем, така и така не губеше нищо. Една седмица по-късно тя ми се обади да ми каже, че не може да повярва какъв ефект е имал кремът върху лицето й - било толкова забележително, че гаджето й направило комплимент, (а всички знаем какво значи мъжът да забележи промяна в кожата на лицето ти!). Разбрахме се да й пратя линк към крема, за да си го вземе. Малко по-късно гаджето й се свърза с мен във фейсбук, за да ме попита „какво съм й дала да си маже на лицето, че изглежда страхотно!”. Искаше да го насоча откъде да й го купи, за да й направи подарък (мега сладко беше).  Та така, уредихме работата. Мацката си свърши крема от 50 мл за 4 месеца и сега го е подновила. И продължава да е много доволна.
Лично за мен това беше неоспоримият пример колко добър е този крем. Не казвам, че е универсално добър и ще помогне на всички хора толкова успешно, колкото помогна на мен и приятелката ми, но със сигурност е един изключително добър крем и ако имате нужда от хидратация, ви го препоръчвам горещо.

Етикети: ,