По-добра хигиена на лицето с Avene Micellar Lotion



Преди години като тийнейджър имах много проблемна кожа, пробвах какви ли не лекарства и накрая уж бях открила магическия комплект от продукти. За съжаление след първоначалния добър ефект,  кожата ми реагира много остро и лицето ми видимо се влоши. Една много близка моя приятелка ми сподели, че е пробвала крем на Avene, който й е помогнал в борбата с акнето. И тъй като преди 7-8 години 30 лв за крем бяха много пари, особено ако си тийнейджър, с нея обикаляхме аптеките и измъквахме оттук-оттам по някой тестер. Лицето ми видимо се успокои и оттогава имам едно специално отношение към Avene. Да си призная през годините не съм използвала много техни продукти, тъй като ги свързвах основно с проблемна кожа, а моята вече не беше. И когато преди няколко седмици с мен се свърза една много мила представителка на марката, с радост се съгласих да тествам мицеларния им лосион.

Avene Micellar Lotion е преформулиран  продукт, който според сайта на марката има двойно действие с подобрена способност за почистване на грима и допълнителна хидратация чрез фиксиране на водата на повърхността на кожата. Мицеларният лосион има нежно емолиентно действие на почистващия агент, на нормален език това означава следното – емолиентите са съставки, които запълват пространствата между клетките в кожата като заместват липидите и по този начин правят кожата по-гладка. Към това можем да се прибави и успокояващото свойство на Термалната вода Avène.
Мицеларният лосион, както и мицеларната вода са първа стъпка в почистване на кожата от грима и замърсяванията. Лицето се обтрива с памук, напоен с продукта,като не е задължително да го измивате. Аз лично, винаги използвам и измивен гел след мицеларната вода/лосион. Мицеларната вода/лосион са вода, обогатена с мицели, които съдействат за по-добро почистване на лицето. На външен вид лосионът изглежда малко по-„гъст” от вода и при разклащане се появяват малки балончета. В състава му се намира и парфюм – кожата ми не е реагирала до момента, а ароматът ми допада.
Какви са моите впечатления? Бях малко скептична, защото почистващата вода Cleanance на марката (Cleanance cleansing water) изобщо не ме беше впечатлила, но лосионът определено ме спечели. Аз използвам мицеларна вода като първа стъпка от почистването на лицето ми с цел да „размекне” грима преди да го измия, след това почиствам лицето си с ексфолиращия лосион на Клиник и чак тогава нанасям крем. Обикновено използвам един тампон за цялото лице – не ми е цел да почистя всичко с мицеларната вода и не ми е приятно да се мажа, предпочитам да измия лицето си. Свикнала съм да виждам как част от фдт-а се отмива в мивката, т.е. почистващата вода Cleanance определено не се справяше много добре. Но мицеларният лосион ме изненада. След един тампон с него при миене на лицето от него не капят светлобежови капки, както обикновено. Също така забелязах, че почиства фдт в дълбочина и лицето ми не лепне, което не мога да кажа за Cleanance. Няма да сравнявам мицеларния лосион с други подобни, защото през последната година използвах единствено Cleanance и нямам пресни спомени. Ароматът и на двата продукта е сходен – лек и ненатрапчив. Както казах досега лицето ми не е реагирало.
По отношение на състоянието на кожата ми, не смятам, че мицеларната вода като продукт е достатъчна, за да окаже голямо влияние върху състоянието на кожата. Но според мен е важна стъпка и не бива да бъде пропускана. Конкретно в  този мицеларен лосион ми допада факта, че е малко по-гъст, че лицето не лепне след него и че действително почиства грима, вместо да го размазва.
Бих ви препоръчала да го пробвате и да прецените за себе си дали този продукт ви допада, аз съм много доволна от лосиона и с удоволствие ще го използвам и занапред.
*Продуктът ми бе предоставен за проба. Мнението ми е възможно най-обективно.

Етикети: ,