Project Pan 2014



В чуждестранните блогове този тип публикации са много разпространени и на мен са ми едни от любимите. По принцип се правят в началото на годината или поне към средата, но аз понеже вярвам в своята „висока ефективност“, го започвам по‘ към края на годината. Каква е идеята? Да ви покажа продуктите, които по една или друга причина искам да приключа – по възможност до края на тази година. Към декември ще ви покажа и докъде съм стигнала и какво съм успяла да изпълня. Та ето ги и моите продукти:
 Lumene Vitamin C+ Illuminating Anti-Age BB Cream Spf 20 – имам този крем от почти година, това беше първият ми ББ крем и когато го купих, освен него имах само един фдт на Bourjois. Както сами можете да видите, е изхабен едва до средата. Колкото и да се опитвам да го свърша – няма свършване L много го харесвам, винаги получавам комплименти, когато съм с него, стои естествено на лицето ми, но сякаш е по-подходящ за по-суха кожа – има навика да лъсва и да се свлича. Срокът му на годност е януари 2015 и много бих искала да го свърша дотогава. Не е като да пестя ББ крем, просто не слагам много и затова тези продукти успявам да свърша най-бавно.
Clarins BB Skin Perfecting Cream Spf 25 – сдобих се с това ББ след размяна на козметика, уж в тубичката имаше продукт, колкото за 2-3 ползвания, ама още си стои и не мога да го свърша. Веднъж дори „разлях“ без да искам от него и пак не е свършил. Цветът е много тъмен за лицето ми (02) и колкото и да го разнасям, той си е просто тъмен, ползвах го няколко пъти, докато бях с тен, но както казах – той отказва да свърши -.- Иначе ми харесва как попива в кожата ми и ако беше подходящ цвят, въобще нямаше да се забелязва, издържа цял ден и не лъсва. Проблемът е, че 01 ми е прекалено светъл, а 02 – прекалено тъмен. Така че дори и да успея да го свърша до края на годината, не бих си го купила отново.
La Roche-Posay Hydreane BB Crème – много ми харесва този ББ крем, получих го от Пинкс. Отново наивно сметнах, че ще го свърша за 1-2 седмици. Да, ама не – сигурно едва съм го преполовила. Има лека покривност, стои добре на кожата, не се омазнява и почти не се свлича. Преди години лицето ми беше реагирало много бурно на продукти на марката и този път подходих с доста резерви, но ББ кремът толкова ми хареса, че искам да пробвам и новите фдт на марката.
 /Ето и как изглеждат на кожата ми. Oтляво е капчица, отдясно е суочнат. Много лесно може да се види колко тъмен е Clarins, Lumene е буквално по-средата и La Roche-Posay е най-светъл./


Мислех, че имам много по-малко ружове :( но като си отворих чекмедженцето с ружове, имаше неприятна изненада.
Artdeco Tribal Sunset Blush LE – купих си този руж в началото на миналата година. Това беше първият ми скъп руж и помня, че не смеех да го пипна, защото беше толкова красив. На снимката не си личи много, но в средата е доста изтънял, след ружовете на МАС и любимият ми на Никс, почти не посягам към този на Артдеко. Цветовете са много бледи и определено не е най-добрият избор за моята кожа, откъм издържливост нямам забележки – издържа цял ден.
Golden Rose Terracotta Blush in N:03 – този руж купих преди Артдеко, но той е още по-малко използван. Толкова е пигментиран, че всеки път ставах като матрьошка, когато го сложа. Колкото и леко да топвах четката, почти винаги се омазвах. Просто не се спогодихме. Сега имам нова четка – доста по-мека, така че мисля да му обърна повече внимание. Откъм издържливост е средна работа – към следобед почти го няма. Това беше другата причина, поради която спрях да го ползвам – до обед с прекалено много руж, следобед без руж.
Catrice Defining Blush in Apropos Apricot отново доста стар руж, дори не помня кога съм го купила. Не ми е много любим цвят, но тогава си го взех, защото смятах, че много ми отива. Не съм го използвала много, на мен не ми допада като продукт – твърд е и ми е малко трудно да вземам достатъчно цвят с четката. Въобще не знам как ще го свърша.
 /на пряка дневна светлина, отляво-надясно: golden rose, catrice, artdeco – кафявата част; лилавата и розовата и последният суоч е на всички смесени заедно/



 /на непряка дневна светлина, отляво-надясно: golden rose, catrice, artdeco – кафявата част; лилавата и розовата и последният суоч е на всички смесени заедно/



Доскоро нямах навик да ползвам червило – слагах или гланц, или балсам за устни. Но покрай балсамите за устни, явно съм си купувала някое и друго червило. Ето част от тях, които искам да свърша и един коректор.
 Farmasi Camouflage Concealer Stick N:05 имам го от известно време и май му е наближило времето да го хвърлям, затова реших да го използвам максимално често. По-светъл е от кожата ми, но е приемливо, не ставам на петна. Доста е плътен като цвят, кремообразен е, но се задържа малко в тънките линии. Според мен е доста добър бюджетен вариант – цената му е около 5 лв.
Червило Bell, за съжаление не знам кой цвят – много е красиво. Стоеше си прибрано при останалите и не го бях използвала отдавна, но като го суочнах на ръката си и бях – ааа, къде блях цяло лято? Мисля да го използвам преди времето съвсем да се е развалило, защото не изсушава устните ми, има сравнително плътен цвят и издържа приемливо дълго – около 2-3 часа. В момента използвам едно друго от същата марка и съм много доволна. Препоръчвам ви да ги разгледате, ако попаднете на техен щанд.
Essence XXL Shine in Big Night Out – с този гланц ту се обичаме, ту не се обичаме. Единия път е много хубав, много ми отива, на другия толкова ме дразни, че го избърсвам със салфетка, писала съм толкова пъти за него, че няма да ви отегчавам повече. Вече се уморих от него и просто искам да свърши.
Essence Lipstick – за съжаление не му знам нюанса. Доста е блестящо и прозрачно, не се задържа дълго върху устните. Ако трябва да съм откровена ми прилича повече на цветен гланц, отколкото на червило. Мисля да си го довърша, защото не е чак толкова лошо.
 
 /отляво-надясно на пряка дневна светлина – червилото на Essence, гланцът на Essence, червилото на Bell и коректорът на Farmasi/

Имам три месеца и половина да видим докъде ще ги докарам. А вие имате ли подобни планове или някои набелязани продукти, които искате да свършите?

Етикети: , , , , , , , , ,