Bourjois Rouge Edition Velvet



Червилата от серията Rouge Edition Velvet на Bourjois предизвикаха голям шум и вълна от почитатели още щом излязоха на пазара. Не мога да ви опиша колко ревюта и снимки съм разгледала преди да се реша да си взема някое от тях. Пробвала съм ги неколкократно в магазините, но всичките ми се струваха толкова крещящи и ярки, че накрая се бях примирила, че просто няма цвят за мен. Наскоро във Facebook страничката ми публикувах снимка, на която ги има всички цветове и по нея се ориентирах и избрах – 02 Frambourjois. Името е игра на думи – framboises (малини на френски) и Bourjois. Цветът наистина напомня малинен и от малкия ми опит с червила, смятам, че малиновите тонове ми отиват.

Откровено казано малко ме плашеше цветът, затова първо го поносих вкъщи, докато му свикна. Червилата от серията имат много интересна формула – не са течни, а нещо близо до мус с изключителна пигментация. Изсъхват много бързо на устните, затова ви съветвам да ги поставяте по-внимателно. Веднъж щом изсъхнат, завършекът е по-скоро кадифен, устните ви са абсолютно матови, но червилото не се врязва в тънките линии, нито подчертава сухи участъци. По принцип не обичам матови червила, защото обичам устните ми да са леко мазнички, но при Bourjois усещането не е сухо, а сякаш наистина нямате нищо на устните си – т.е. нито са мазни, нито изсушени. Все пак ако устните ви са много сухи, може да нанесете балсам преди червилото, но това ще се отрази на дълготрайността му.
И сега най-впечатляващото (и малко плашещо) качество – издържат цял ден. Цял ден. Слагам си сутрин преди 8, прибирам се в 7 вечерта и цветът е все още там, без да съм го подновявала. За справка – на ден изпивам поне по 2 литра вода, ям много и си облизвам устните. И червилото пак е там. Естествено не така наситено, както в началото, но силно забележимо. Чашата ми за вода не се цапа и не остават следи, така че е подходящо и за целувки :) Потърсих съставки, но никъде не можах да открия списък със съставки.
/нанесено току-що/
/след няколко часа и следобедно хапване - както виждате избледнява много равномерно/

Някои момичета споделят, че го почистват от устните си с двуфазен дегримьор, аз използвам кайсиево масло – маха се без проблем и не наранява устните ми по никакъв начин. След месец ползване мога да кажа, че устните ми не са по-сухи, нито вечер, след като съм махнала червилото, нито генерално погледнато.
Цената му е малко солена – 15,99 лв (ако не бъркам), но получавате 8 мл продукт, а и с тази издържливост, ще го нанасяте много по-рядко от всяко друго червило и ще ви стигне за много много време.
Въобще червилото е страхотно и прави впечатление, горещо ви съветвам да грабнете (поне) едно преди лятото да отмине. Аз лично съм си набелязала още две, които смятам, че са подходящи за есента.
А какво е вашето мнение за червилата? Имате ли любими нюанси?

Етикети: ,