Време е за малко блясък :)



Лятото е най-подходящият месец да блестим и да светим. На загорелите от слънцето ни кожи, брокатът, нежният блясък и хайлайтърите стоят невероятно. Все едно и ние сме едни малки слънца. 

Една моя позната ми беше направила впечатление, че блести по един много приятен начин на слънце. Цялото й тяло беше леко озарено или както се пошегувах веднъж, все едно беше поръсена със звезден прах. На въпросът ми какво използва, тя отговори „На Seventeen лосиона”. Една година по-късно все още си спомнях как блестеше и нямаше закъде повече да се бавя. Пробвах няколко от лосионите на Seventeen в Елитис, преди да открия правилния - Seventeen Body Silk Pop.

Гръцката марка за декоративна козметика от средния клас се е справила много добре със задачата да създаде блестящ лосион за тяло. Частичките са изключително дребни, блестите, но не натрапващо, а секси. Забелязва се, но видът, който постигате е закачлив и много далеч от поп-фолк дива. Лосионът се разнася равномерно и веднъж изсъхнал, блясъкът не се разнася по дрехи или по лицето например, което е страхотно. Издържа след къпане в морето! И дори баня. Което може би не е много голям плюс, но да си знаете. Има страхотен аромат, но не знам на какво. На мен ми допада, че се задържа и се усеща и след време, но не знам дали с всички ще е така. И не на последно място лосионът хидратира много добре изморената от слънцето кожа, попива бързо и не мазнее. 
/оставила съм ви снимката в оригинален размер, така ще може да видите освен гумата на колелото ми :Р и как блести на кожата ми/ 
Много ми харесва това, че е в тънка бутилка с помпа – за мен това е един от най-удачните варианти за лосиони за тяло. В състава липсват парабени и получавате 250 мл вместо стандартните 200, срещу 11 лв. Цената му не е особено ниска за дрогериен продукт, но смятам че количеството и качеството на продукта си заслужават всяка стотинка.
Така че ако си търсите лосион за тяло с блясък за летните нощи, горещо ви препоръчам Seventeen Body Silk Pop.

Етикети: