Mixa Soothing BB Cream




Днес ще ви представя Mixa Soothing BB Cream Anti-Redness in Natural Gold имам този бб крем от около половин година и ми беше много трудно да си изградя обективно мнение за него. Ето защо:


Кремът е много лек, светъл и леко покривен и лично при мен има много сочен вид. Много далеч е от матиращ или сатенен завършек.  Напасва се отлично с цвета на кожата ми, не запушва порите и не се усеща тежко върху лицето. Мирише леко на нещо, което не мога да разпозная, но миризмата се усеща за кратко и после изчезва. Според мен е по-подходящ за зимата, тъй като аз забелязвам, че и хидратира кожата ми. При мен издържа цял ден без база. Но ако имате по-сериозни несъвършенства, не бих ви препоръчала този крем – прекалено леко покрива зачервявания. Бихте могли да го използвате като база под фон дьо тена си.
Използвам го рядко, защото този сочен вид не мога да го преглътна. Толкова дълго време имах проблеми с омазняването, че мразя лъскавините по лицето и се опитвам да ги избягвам всячески. Но тъй като скоро ще му изтече срокът на годност, реших да го използвам максимално често. 
 Започнах да използвам пудрата на Ben Nye върху него, за да постигна поне частичен матов ефект. Честно казано много се ядосвах на този BB крем, докато не осъзнах, че просто завършекът му е такъв, и проблемът не е в лицето ми. Сега го гледам с малко по-добро око.
 Няколко други забележки, които имам към него са, че просто не се разбира с нито един крем за лице. Прави ми кир ефект от абсолютно всеки крем, които бях нанесла върху лицето си. Освен това, ако не изчакате дневният ви крем да попие напълно, BB кремът изглежда още по-зле, защото сякаш залепва за дневния ви крем и стават по-тъмни петна, които когато се опитате да разнесете, създават вече описания кир ефект... Чудна картинка, нали?
 /ето как изглежда и разнесен върху ръката ми, много е трудно да се различи, затова го оградих в кръгче :Р/
 Пробвах да го нанасям с пръсти и четка, но определено не бяха подходящи. Beauty Blender-ът обаче се справя учудващо добре, нанася малко количество и от потупващите движения малко се тушира сочният ефект (да, знам, повторих „сочен“ около 15 пъти вече :Р ). Използвам матиращи кърпички в ранния следобед, иначе не се понасям.
 И така не бих казала, че мнението ми за крема е негативно, въпреки нещата, които споделих с вас. Да, има своите недостатъци, но според мен просто не е подходящ продукт за моята кожа, а по-скоро за по-суха кожа. Иначе ми допада – лек, слабо покривен ББ крем, които отлично се слива с моя цвят. По някаква незнайна дори и за мен причина, харесвам този ББ крем, но продължавам да търся онзи, който ще си пасне с кожата и изискванията ми.
 Ползвали ли сте Mixa BB Cream? Какви са впечатленията ви от него? 

Етикети: ,