Garnier Ultra Doux Heritage de Provence Apricot and Oily Almond Extract




 Върнах се от почивка и съм готова с още ревюта. Тъй като изгубих онова, което бях подготвила за днес, реших да ви споделя за новите ми любими балсам и шампоан за коса. Тъй като не разбирам много от продуктите за коса, избягвам да пиша за тях, защото искам да звуча по-смислено от „амиии прави ми косата хубава, но не съм сигурна защо”.
 До много скоро нямах представа какъв тип е косата ми, бях убедена, че е мазна, но в същото време косъмът беше хвърчащ и сух на пипане. Трябваше ми доста четене и разговори с фризьори, за да открия, че скалпът ми е склонен към омазняване, а косъмът ми е нормален, но дехидратиран. Има още много неща, свързани с косата ми, които ми предстои да открия, но за момента поне не използвам шампоани за мазна коса.
 Майка ми си беше купила Garnier Ultra Doux  Apricot and Oily Almond Extract шампоан и балсам за нормална и суха коса и реших да ги използвам. За пръв път в живота си използвах шампоан/балсам за нормална към суха коса. Обикновено всеки път когато се прибера вкъщи, водата е толкова суха, че косата ми става като слама – без да преувеличавам. За пръв път ми се случва косата ми да изглежда добре след баня, да не се заплита и да не стърчи навсякъде. Беше мека и гладка, преди да използвам олио за коса.
 Пробвах шампоана и балсама още няколко пъти и след това си ги купих. Оттогава го използвам доста често. Обикновено когато използвам шампоаните на Garnier, косата ми изглежда страхотно първият път и след това започва да се омазнява много бързо, появява се пърхут и спирам да ги използвам. Но точно тази комбинация от шампоан и балсам продължава да се отразява на косата ми по един и същи начин вече трета седмица – косата е мека, гладка, не е заплетена, не се омазнява и не се зацапва бързо.
 Измивам косата с шампоан само веднъж и косата ми издържа три дни, преди да я измия отново – консистенцията му е класическа, прозрачна и мирише невероятно на кайсии. А балсамът е доста течен, млечно бял на цвят. Не пиша как да се използва, аз го държа около 3-4 минути, докато ексфолирам кожата си и след това го отмивам. Не утежнява косата ми, въпреки че го слагам чак до корените, а моята коса е много тънка и лесно се омазнява в корените.
 Косата ми е много по-мека и гладка и най-вече не се заплита, а резултатът е по-добър, отколкото когато използвам олиото на Macadamia. В състава на шампоана и балсама има сулфати, но пък няма силикони и парабени, което е частична победа. Според мен си струва да пробвате шампоана и балсама, ако косъмът ви е по-сух, а и цената им е повече от прекрасна.
 Ще се радвам да ми споделите дали сте пробвали някои други шампоани от серията и как ви са се отразили.

Етикети: , ,