Aroma Hot Body Slim



През юни за пръв път видях рекламата на AROMA HOT Body Slim Anti-Cellulite, доста ми допадна и тъй като предишният ми антицелулитен гел свършваше, реших да си купя този. Признавам си, че го купих само заради рекламата – по някаква причина не ми приличаше грам на българска реклама и когато накрая казаха „Арома“, реших че само заради тази нея ще си го взема.
И така какво ни предлагат от Арома:

Охлаждащ aнтицелулитен крем-гел Aroma HOT Body Slim e уникален продукт, които е създаден за борба с целулит, съчетан с усещане за тежест и дискомфорт на цялото тяло! Pink pepperslim намалява размерите мастните депа и ги разгражда, като видимо заглажда „портокаловата“ кожа и намалява обиколката в проблемните, засегнати от целулит зони. Оптималното количество ментол, добавено в състава на крем-гела, осигурява дълготрен охлаждащ ефект, като по този начин намалява чувството на тежест и дискомфорт.
Pink Pepperslim™ е мощен fat burner ( „изгарящ“ мазнините продукт), който ускорява на циркулацията на кръвта и метаболизма на мастните клетки. Съставката се добива от вид дърво, което расте в Бразилия и на о-в Мадагаскар, известно със сладко-пиперливия аромат на лютивите си червени плодове, които се ползват и като подправка.
Pink Pepperslim™ се бори с упорития целулит в 3 посоки:


И какво е моето мнение:
Аз избрах охлаждащия гел, защото предпочитам охлаждане пред загряване - по-малко ми тормози кожата. Тъй като никога не съм използвала редовно антицелулитен гел, реших че този път ще си направя експеримент и ще се мажа абсолютно всяка вечер. Арома съветват да се мажат два пъти дневно, обаче при мен това е нереалистично и се ограничих до веднъж – всяка вечер преди лягане.
 Гелът е с нормална за гел консистенция, мирише доста силно – на мен ми напомня мента, но може и да греша. След нанасяне, миризмата не се усеща. Нанася се много лесно, отнема му известно време да попие, малко е лепкав, но после това изчезва и кожата е много мека и гладка. И това започва да се усеща охлаждащият ефект. Аз лично го обожавам, при мен се усеща много силно охлаждане, все едно сте натрили бедрата си с кубче лед. Когато си обуя и пижамата, от затоплянето от плата, охлаждането се усеща още по-силно. А ако примерно влезете да си измиете зъбите в затоплената от душа баня, е страшна работа. Разбирайте - хубаво, но при мен. Доколко на вас ще ви допадне и ще ви е приятно, е друг въпрос.
Резултат?
За един месец редовно нанасяне мога да кажа, че има резултат. Аз нямам много целулит, но реших, че е добре да се мажа, докато е малко. Кожата е по-гладка и по-мека. Резултатът не е шокиращ, но има видимо подобрение. Особено ако го сравня с предишният ми крем, който е на Билка, където след почти година мазане ефектът беше нулев. Смятам, че гелът няма как да ви реши проблемът генерално, всички си знаем, че едното мазане не ни спасява от целулит. Но когато се комбинира с тренировки, пиене на вода и по-здравословно хапване, резултатът може да е повече от задоволителен. Дори и да решите да използвате само него, мисля че няма да останете разочаровани.
А вие имате ли си любим анти-целулитен продукт? :)

Етикети: