Macadamia Healing Oil Treatment



Използвам олиото за коса на Macadamia от около половин година и тъй като постоянно го включвам в месечните си любимци, реших, че съм натрупала достатъчно впечатления за продукта, за да го споделя с вас.

Ето какво ни обещават от Macadamia:
Изключително лека, композицията на Macadamia Natural Oil e с изключителна сходност с естествения себум /мазнина/, произвеждана от собствения организъм. Тази изключителна прилика прави продуктите толкова ефективни, позволявайки на маслата да проникнат бързо, възстановявайки блясъка и мекотата на косата. Образува се и защитен филм, който предпазва косата от химикали, горещина и увреждане от слънцето. Продуктите подхранват, възстановяват и съживяват и най-сухата и проблемна коса. Комбинацията от арганово масло и масло от макадамия съдържат най-високата концентрация на незаменими мастни киселини, откривани някога в природата. Комбинацията от масла подхранва и защитава косата от вредните UV лъчи, като значително увеличават еластичността и придават видим блясък.
Използвам олиото на влажна коса – попивам я с кърпа, след като изляза от банята и когато спре да капе вода, нанасям олио горе-долу колкото половин чаена лъжичка. Нанасям го по цялата дължина на косъма, чак до корените и разресвам косата с пръсти. Тъй като не използвам сешоар, я оставям да изсъхне сама.
 Косата ми е много тънка, хвърчаща, с мазен скалп и нормално омазняване на косъма. Олиото не омазнява допълнително косата ми, нито я прави сплескана.
 В началото започнах да използвам олиото просто защото имах тестер от Пинкс, не очаквах големи резултати, тъй като през годините съм използвала какви ли не домашни маски и натурални масла и не съм виждала голям резултат. Но след редовна употреба открих съществена разлика. Лично при мен, най-големият проблем е, че косата ми хвърчи и каквито и масла да използвам, тя продължава да хвърчи. Macadamia Healing Oil Treatment не разреши проблема на 100%, но има значително подобрение. Косата ми хвърчи много по-малко, стои по-прибрана и ми е по-лесно да я оформям. Стана по-лъскава и мека, краищата не цъфтят и не изглеждат изсушени. Промяната е осезаема за мен и направи олиото незаменима част от поддържането на косата ми. След като използвах тестера от Пинкс, си купих бутилчица от 30 мл, която използвам повече от три месеца. Само искам да отбележа, че през това време косата ми беше много къса, така че ако имате по-дълга коса, може да ви стигне и за по-кратък период.
Намирам олиото за страхотен продукт, защото хидратира косата ми, прави я по-жива, намалява хвърченето, защитава я от слънце и термична обработка, а и цената му е много дружелюбна за толкова ефективен продукт.
 Може да откриете продуктите на Macadamia Natural Oil в магазините на Златна рибка, както и да си ги поръчате онлайн през сайта им.

Етикети: ,