Love Me Beauty Box



И като сме тръгнали да говорим за бюти кутии, нека ви представя една английска бюти кутия – Love Me Beauty. Това, което я различава от останалите бюти кутии, е че всеки месец фирмата предлага на своите клиенти 3 различни менюта с продукти и така всяко момиче може само да подбере продуктите, които да й се паднат. Губи се моментът на изненадата, но пък не се оказвате с кутия, пълна с продукти, които не са подходящи за вас. Освен трите варианта има и четвърто меню, което обаче е тайно и се съставя от екипа на кутията и се разпраща, чак след като предишните три менюта са били изчерпани.

 Доста време проучвах сайта и се държах разумно, разбирайте – не правех поръчка, но накрая открих доставчик от Англия до България, който след регистрация ми създаваше собствен английски адрес. Това е и нужното условие да поръчате кутията – доставят е само до английски адрес. Цената й с доставка до английски адрес е 12 паунда. Доставката до България е 6,32 при тарифа Икономична и 10,62 лв при тарифа Премиум. Тъй като избрах икономична доставка до България, си получих кутията чак след месец, въпреки че ми я бяха доставили на английския адрес за 4 дни. Ето и какво имаше вътре:
Quintessentially English - Bath Salt in “English Rose” sample size 50 grams (original 100 g – 4.25£)
Murad Sheer Lustre Day Moisturiser with SPF15 7ml sample (original 50ml - 64£)

BlanX White Shock Toothpaste 15ml sample (original 50ml – 7.50£)
Deep Steep Moisture Stick in “Lavender Chamomile” full size (3.60£)
 The Vintage Cosmetics Company False Lashes in “Gracie” full size (6£)


Nip+Fab CC Eye Fix in “Light” full size (6£)



В първия момент, когато видях продуктите, си помислих как пак си дадох парите за глупости, но в последствие ги разгледах и реших, че всъщност въобще не е зле. Коректорът Nip+Fab се оказа страхотен като хайлайтър под очите. Пастата за зъби също имаше невероятен ефект, които забелязах буквално на третия ден, след като започнах да я използвам. Овлажняващият стик още не съм изпробвала, тъй като в момента използвам сходен овлажняващи продукт и не искам да отварям още един. Овлажняващият крем на Мурад (всъщност каквото и да е на Мурад) исках да опитам отдавна и е страхотен продукт, но цената на оригиналния размер е прекалено висока, за да си го купя. Солите за тяло ми се сториха излишни, тъй като не си правя вана често, но после се оказа, че те се използват и като скръб, което беше страхотна идея. Тях също още не съм изпробвала.
Като цяло щях да поръчам и втора кутия, ако екипът не ме беше изненадал много неприятно. Бях чела правилата и видовете абонаменти и бях избрала еднократен абонамент, които ми позволява да продължавам да виждам новите менюта и да си поръчам нова кутия, когато пожелая като отново направя еднократен абонамент. И представете си изненадата ми, когато реших да не поръчвам кутия през април, защото не ми допаднаха продуктите, а от екипът бяха изтеглили от paypal акаунта ми стойността на една кутия и не само това, ами открих, че имам "Infinite Payment Cycle"*. Писах им доста гневен мейл веднага, на което те ми отговориха, че в правилата им за абонаменти всичко е ясно написано. Честно казано никъде не бях видяла нещо подобно, но е напълно възможно да съм пропуснала някои дребни букви. Като цяло ми направиха много лошо впечатление и се отказах от услугите им. В момента съжалявам, че се получи така, но не бих рискувала отново да се оказа с безкрайно задължение и да се разправям с хората по мейли. Та така – хубава кутия, но пък със скрита уловка.
*в по-свободен превод – безкрайно задължение за плащане

Етикети: