Too Faced Chocolate Bar palette



 От първия момент, в който видях тази палитра, реших че трябва да я имам. Систематично и упорито бях проглушила ушите на всичките ми приятелки, брат ми и приятелят ми колко много я искам и как трябва да я имам. Започнах да търся доставчици от Америка само и само да се докопам до нея, но когато ми казаха, че доставката ще излезе по-скъпа от стойността й в левове, трябваше да се примиря, че няма да е моя (разбира се, през ум не ми мина, че може да я заредят в българската Сефора, където има щанд на марката). И накрая просто трябваше да се откажа и точно тогава един колега на приятеля ми му каза, че идва на почивка от Америка в България  и дали сме искали нещо да ни донесе. Да, представяте си какво последва:



Ето ги и цветовете, снимани отблизо:
/снимано със светкавица/
/снимано на дневна светлина/
/снимано със светкавица/
/снимано на дневна светлина/
Ето и суочове - всички са без база и нанесени само веднъж без повторение и снимани на дневна светлина:
/още един път отблизо, за да се уверите сами колко са пигментирани цветовете/


Имам палитрата от около два месеца, но все още не мога да й се нарадвам. Тъй като ми е много трудно да не ви напиша просто с големи букви „купете си я!!!!!”, ще се опитам да ви обясня защо съм толкова влюбена в тази палитра:
- Опаковката й е от здрав метал и е адски подходяща за пътуване, няма опасност сенките ви да се натрошат и разсипят или пък кутията да се издраска. За справка Naked 1 с нейния разкошен велур винаги пътува опакована в някоя моя блуза или торбичка и допълнително уплътнение;
- Сенките са посипани със 100% какаова пудра, което означава, че може да ги хапнете – без майтап. Много блогърки припадат по миризмата, на мен не ми е чак толкова опияняваща и определено не е основна причина да искам палитрата. Приятна е, но не ми мирише толкова на шоколад, колкото на марципан.
- Качеството на сенките – почти всички са плътни, мазни и изключително издържливи. Пигментацията им е достойна конкуренция на Urban Decay и е просто удоволствие да ги използваш. Едно топване на четката и ви стига за целия клепач.
- И най-вече разнообразието от цветове и завършеци– да, повечето са неутрални, но за разлика от Naked 1, тук има и червеникави цветове, има и лилава сянка, има и едно розово недоразумение, които позволяват повече разнообразие в грима. Отново за разлика от Naked 1, има както силно блестящи сенки, така и мат, така и такива с блясък, подходящи и за дневен, и за вечерен грим.
- Не е от лимитирана колекция и поне засега я зареждат в Сефора България.
Недостатъци:


- Цената – в България палитрата е около 90 лв, което първоначално звучи плашещо. Но ако разделим цената (90 лв) на броя на цветовете в палитрата (16), излиза че една сянка ни струва около 5,65 лв, което е почти колко цената на сянка на Голдън Роуз.
- Достъпността й – толкова бързо се изчерпва в Сефора, че или трябва да ходите всеки ден, или да има кой да ви каже, че я има.
- Розовото недоразумение – просто не мога да си обясня какво прави тази сянка там, не стига, че е някакъв неадекватен ярко розов цвят, ами и като качество е далеч от останалите.

Като цяло бих препоръчала горещо палитрата, защото е наистина с много голямо разнообразие от цветовете, качеството им е страхотно и палитрата е изключително удобна за пътуване, но разбира се цената също не трябва да се подценя.

Етикети: ,