Salt of the Earth Natural Deodorant


  Този пост е насочен към онази част от читателките ми, които страдат от чувствителна кожа. Сигурно вече ви е писнало да слушате за моята чувствителна кожа, но ето на. Не спирам да пробвам нови неща, докато стигна до перфектните продукти за моята кожа и със стика против изпотяване Salt of the Earth съм тръгнала в правилната посока.

 От години се мъча с обикновените средства против изпотяване – стикове, дезодоранти и рол-они. Пробвала съм доста марки на пазара, използвах основно Dove, защото са най-щадящи към кожата ми, но дори и при тях ефектът е един и същ. След около месец редовно ползване, кожата ми започва да се лющи, да сърби и трябва всяка вечер да я мажа с възможно най-подхранващия крем, за да мога на сутринта да не се почесвам през пет минути. Пълна гадост, знам.
И така, докато не открих стика против изпотяване Salt of the Earth на марката Crystal Spring, който представлява кристал сол, оформен като стик за по-лесно нанасяне. Продуктът е изцяло био,  както и почти всички продукти на марката. Един от бестселърите, откакто е създадена компанията преди 20 години. 
 Как действа? Върхът на кристала се намокря/навлажнява и се нанася върху кожата като обикновен стик. Тъй като стикът е направен изцяло от калиева стипца (Potassium Alum), при контакт с кожата натуралната минерална сол потиска естествената миризма на тялото, която се отделя при изпотяване.
Как се използва? Най-просто казано едното от двете трябва да е влажно, ваш е изборът дали да навлажните подмишниците си или върхът на кристала. Аз лично си държа една капачка от минерална вода, в която сутрин сипвам малко вода, топвам върха на кристала и го нанасям, след това със салфетка попивам останалата влага по кристала. Ако не го подсушавате, водата просто ще разтопи кристала.
 Действа ли? При мен – да. Тъй като е био и не съдържа чорба от химикали, не съм очаквала същия ефект като при класическите средства против изпотяване. Но кристалът се представя по-добре от очакваното. Наистина потиска миризмата (е, не на сто процента, но досега не съм срещала стик, който да го прави), не оставя никакви петна и не лепне, когато се изпотя, дори и след фитнес. За мен това е напълно достатъчно като действие.
Това, което ме спечели, е начинът, по който изглежда кожата ми след едномесечно ползване. Мека, гладка и съвсем неизтормозена. Няма сърбеж, няма лющене, няма тормоз. Най-накрая открих средство, с което да не трябва да се плескам с мазни бавнопопиващи кремове вечерно време.
 Стикът е страхотен, страшно икономичен, удобен за пренасяне, тъй като опаковката му е от твърда пластмаса и няма опасност да се счупи. Моят е размер за пътуване – 50 грама, но има и стандартен, който е 90 грама. Фирмата предлага и дезодоранти със същата активна съставка, но аз предпочитам оригиналът. Горещо го препоръчвам на момичетата, които имат проблем с пресушаване на кожата от дезодоранти, стикове и ролони. 
Къде да го откриете - био магазини Слънце и Луна, препоръчвам този на Парчевич
Цена: 6,70 лв

Ще се радвам да ми споделите вие от какви средства против изпотяване сте доволни и дали сте пробвали подобен кристал :)

Етикети: