Bioderma Sebium Gel Moussant




 Трябва да си призная нещо – допреди половин година изобщо не включвах измиващ гел в почистването на лицето си вечер. Почиствах го с мицеларна вода и тоалетно мляко, и се убеждавах, че това е достатъчно.Една от основните причини да избягвам измиващите гелове беше, че лицето ми много лесно се пресушава, и ми беше писнало да пробвам нови и нови гелове, които просто не работят. И смятах, че мицеларната вода и тоалетното мляко са достатъчни. Кожата ми обаче не беше на същото мнение, след почистване само с тоалетно мляко и мицеларна вода, оставаше леко лепкава и имаше доста проблемни зони.


Една вечер обаче реших, че не мога така да продължавам и трябва да започна да си мия лицето с нещо. Имах измивен гел на Виши, но той определено ми беше много силен и затова си миех лицето през вечер. Открих сред торбичката си с тестери измивен гел на Биодерма и реших, че 10 мл са си сериозно количество и си струва да опитам. Стигна ми за около седмица и си взех още един тестер, така че го пробвах в продължение на две седмици и трябва да призная, че измивният гел е разкошен.

Има много приятен аромат на нещо сладко, не съм сигурна какво. Лек е и течен, не е нужно голямо количество, за да измиете цялото си лице, не се пени и се измива лесно от кожата, разбирайте не трябва да търкате половин час лицето. Много бързо този продукт се превърна в незаменима част от грижата за лицето ми. Купих си бутилка с помпичка, като трябва да отбележа, че ароматът е малко по-различен, отколкото в тестера, но все така приятен.
 Не забелязвам изсушаване на кожата, въпреки зимното време, през което започнах да го използвам. Но за сметка на това кожата ми е много по-добре, вече почти няма проблемни зони, (но това се дължи не само на гела, а като цяло на новата ми грижа за лицето) и е много по-чиста. Вече съм с гела от месец и половина и не мога да си представя да си легна, без да съм си измила лицето. Почиства кожата ми много добре и смятам, че той също има своя дан, за да изглежда тя толкова добре към момента. Не я изсушава изобщо, след измиване я чувствам чиста и пухкава, (честно казано аз я чувствм пухкава след измиване с каквото и да било :Р) Не забелязвам допълнително омазняване, по лицето си и не мога да кажа дали гелът влияе в тази посока, защото последните няколко месеца кожата ми е нормална, но подозирам, че съвсем скоро ще стане отново смесена. Ще обновя след време статията, за да отбележа дали прави нещо по посока на регулиране на омазняването.
 По принцип нощното ми почистване включва почистване на част от грима с мицеларна вода, след това измиване с Биодерма и обтриване на лицето с лосиона на Клиник. Ако съм използвала мицеларна вода предварително, гелът на Биодерма успява да почисти кожата ми почти идеално и по тампончето на Клиник няма почти нищо. Но ако съм пропуснала мицеларната вода и съм измила само с Биодерма, има остатъци от грим по тампона от Клиник. Мен лично това не ме притеснява – тъй като така или иначе не пропускам Клиник, но може би има хора, които ще ги откаже.
 Не съм използвала гелът, за да почистя грим от очите си. Тъй като са прекалено чувствителни, тях почиствам с масло от авокадо, след което измивам лицето с Биодерма като внимавам да не ги засегна. Така че не мога да кажа дали люти на очите при миене и дали почиства водоустойчив грим.
 Като цяло горещо препоръчвам измивният гел на момичета с нормална и проблемна кожа, гелът успява да поддържа наистина добра хигиена на лицето без да го изсушава прекалено. Много голям плюс са и тестерите, които можете да получите в аптеките, които съдържат 10 мл продукт – достатъчно да го ползвате седмица преди да прецените дали се отразява добре на кожата ви или не.
 Ще се радвам да споделите какви са вашите впечатления от гела и дали има други продукти на Биодерма, от които сте доволни?




Етикети: ,