Yoghurt of Bulgaria Probiotic Ultra Detox Face Mask


Тъй като вече използвах една цяла опаковка от маската, реших че съм натрупала достатъчно впечатления, за да ги споделя с вас.
 Първото нещо, което ме впечатли в тази маска е, че не съдържа петролни продукти, парабени, парфюми и ако не бъркам – минерални масла. Взех си я за проба, без да очаквам нещо изключително.

 Маската съдържа хидролизиран протеин от кисело мляко, натурално българско розово масло, витамини и каолин.
 Маската е бяла на цвят с доста гъста консистенция. На лицето се размазва като масло, аз лично я използвам два пъти в седмицата, почиствам лицето си и слагам маската, изчаквам около 15 минути и влизам под душа. Не лепне и не е тежка на лицето. В началото маската ми миришеше на кисело мляко, в последствие не усещах този аромат, така че може и просто да съм свикнала с нея.
 Ефектът й – поне при мен - не е уау! Не ми прави кожата сияйна отвътре, с избистрен леко розов ден на току-що ощипана девойка :P. Но пък прави кожата ми мека и пухкава, след маска я усещам по-еластична и здрава. Подобрява хидратацията на лицето ми значително и помага в борбата с лишейчетата през зимата. Мога да определя действието й по следния начин – като я използваш постоянно не виждаш много голям ефект, обаче спреш ли я, веднага си припомняш за какво ти помага. Кожата на лицето ми доскоро беше смесена към мазна, в момента е нормална. И в двата случая маската е хидратирала много добре, без да омазнява или изсушава. Според мен е подходяща за всякакъв тип кожа, дори майка ми я използва и казва, че хидратира кожата й добре, при все че тя е с много суха кожа. Препоръчах маската на няколко приятелки и те споделиха, че кожата им става по-мека и сякаш по-здрава.
 При себе си забелязах определен недостатък – понякога след нанасяне, ако кожата е раздранена от чоплене или просто имате раничка, може да ви щипе. Моята кожа е много чувствителна и откакто използвам маската ми се е случвало да ми щипе 5-6 пъти. Приятелките ми споделиха, че им е щипело първите един-два пъти, но след това не са усещали подобен дискомфрот. Реших, че е важно да го отбележа.
  Друг недостатък не намирам, маската е в удобна опаковка, не се налага да  бъркате вътре, така че е доста хигиенично, стига за дълго време и усещането да я носите на лицето си, поне при мен, е много приятно и успокояващо. Горещо я препоръчвам на всеки.
Един голям плюс е и цената й – в зависимост от различните магазини между 6 и 9 лева.
Ще се радвам да споделите вашите впечатления от маската.

Етикети: ,