MAC Oil Control Lotion



Както момичетата със смесена и мазна кожа знаят, няма как челото/носът/брадичката да не лъснат някъде към 2-3 следобед. И тогава на помощ се явяват пудрата, матиращите основи или матиращите листчета. Пробвала съм всяко едно от трите средства и се бях примирала, че няма как, така е когато имаш смесена кожа.
Е, да, ама не, както обичат да казват хората. Приятелят ми подари грим-урок в MAC, където в рамките на 90 минути гримьор гримира половината част от лицето ти, а ти самата гримираш другата част. Идеята е, че някой, който се занимава професионално с това, ще ти покаже как да се гримираш перфектно, съобразено с твоето лице и неговите особености. И всъщност на този грим-урок имах възможност да пробвам MAC Oil Control Lotion.
 Възхитена съм. :)


Лосионът е много лек, има гелообразна структура, при изстикване има млечен цвят, но при разнасяне е напълно прозрачен. Едно натискане на помпичката при мен е достатъчно за проблемните зони. Тъй като бузите ми не се омазняват, на тях избягвам да слагам. Попива мигновено, не лепне, няма кир ефект. Има лек приятен аромат, който бързо изчезва. Матира идеално, лично при мен с BB крем лицето ми е перфектно около 10 часа. Не се налага да използвам никакви кърпички или пудра. Не съм и предполагала, че е възможно да има подобен ефект.
Лосионът не изравнява кожата и се препоръчва да се слага след крем и преди база. Аз лично, благодарение на него, вече не използвам база.
Единственият му недостатък е, че за моята кожа се оказа силен. Толкова силен, че го ползвам през ден – малко като дезодорантите против изпотяване за 48 часа – буквално едно нанасяне ме предпазва от омазняване и на следващия ден. В началото го слагах ежедневно, но след около две седмици без почивка, забелязах, че кожата ми просто не се омазнява толкова много. Реших да пробвам да го слагам през ден и уау, ефектът се задържа. Не съм сигурна дали да го приемам като недостатък или пък като изключително качество, но реших за редно да го споделя.


Количеството му е повече от доволно – 50 ml, които ще ви стигнат за много много време, тъй като лосионът е наистина много икономичен. Друг е въпросът, дали бихте платили цената.
Съставът му е от химичен, по-химичен или поне на мен така ми се струва. Прилагам снимка, за да го видите. На едно от първите места са силикони и оттам нататък продължават сложни химични наименования. 

И така общо взето това е. Страхотен продукт със страхотно качество, бих го препоръчала на всяка дама със смесена/проблемна кожа. Лосионът имаше невероятен успех при мен, използвам го с удоволствие и ми спестява ежедневното неудобство да се проверявам в огледалото през няколко часа. Със сигурност си струва да го опитате :)

Етикети: ,