Yves Rocher Noix de Coco de Malaisie Lait Veloute




Много обичам лосиони за тяло и от тийнейджърки ги използвам постоянно. Не бих казала, че кожата ми е особено суха и имам нужда да го правя от тази гледна точка, а по-скоро ми е адски приятно да знам, че глезя тялото си с някой ароматен лосион.
От доста време исках да пробвам лосионите на Ив Роше и отидох до магазините им, за да потърся коледната серия с аромат на ванилия, но когато помирисах лосиона за тяло с кокос, не устоях и си го взех. :)





Лосионът е много лек и бързо попива, ароматът му се задържа и усеща и на следващия ден. След като попие, не лепне и можете съвсем спокойно да се облечете, без да се притеснявате от петна по дрехите. Аз лично си измих ръцете около половин час, след като бях нанасяла лосиона, и бях много изненадана от факта, че ръцете ми не бяха хлъзгави, т.е. наистина беше попил в дълбочина.
Не мога да кажа, че има изключителни хидратиращи свойства. Аз лично си слагам лосион за тяло веднъж на три дни, нямам търпение да го слагам всяка вечер. Кожата ми е мека, не я усещам особено суха и опъната на третия ден, така че бих казала, че хидратира прилично. Само да отбележа, че моята кожа е нормална, за суха кожа би било добре да се нанася по-често.



Бутилката е с обикновена капачка и ви съветвам да внимавате, когато си отсипвате в ръката, защото няма дозатор и в началото аз стиснах лосиона по-силно и се изля доста голямо количество. Да добавя, че лосионът е доста лек като формула, което не го прави особено икономичен. Но тъй като бутилката е 400 ml, а не стандартните 200 ml, ще си имате за дълго време. 



Прегледах състава на лосиона, след като си го купих, и бях доста разочарована да видя, че съдържа парабени и силикони. Старая се да избягвам парабените, доколкото е възможно, и предвид претенциите на Ив Роше да продават изчистени продукти и през ум не ми мина, че може да има парабени в състава на лосиона. Не че ще го изхвърля :), но ще имам едно наум. От друга страна в началото на списъка със съставки са масло от ший, масло от сладък бадем, гел от алое вера и кокосово масло, което ме обнадеждава, че са в по-големи количества. Това и срокът на годност, който е доста кратък – 6 месеца, намалиха лошото впечатление от парабените.
Та така, като цяло съм много доволна от лосиона и определено ще си го измажа с кеф. За фенките на кокоса, препоръчвам горещо, ароматът е опияняващ!
Цена: 9 лв

Етикети: